سلطانی فر اظهار کرد: با وجود اینکه در قرعه کشی جام جهانی در گروه سختی قرار گرفته ایم ولی امیدوارم تیم ایران بهترین نتیجه را در بین تیم های آسیایی بگیرد.

 به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص قرعه کشی جام جهانی گفت : تیم ایران در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان بعد از المپیک به میدان می رود و هر چند در گروه سختی قرار گرفته ایم،اما هم گروهی با بزرگان فوتبال جهان نظیر اسپانیا و پرتغالفرصت بسیار خوبی برای فوتبال ایران است. امیدوارم تیم ایران بهترین نتیجه را در بین تیم های آسیایی بگیرد

 وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : تیم ایران درمرحله انتخابی جام جهانی بدون شکست یکی از بهترینها بود و امیدوارم در مرحله نهایی جام جهانی هم با قدرت ، توان فوق العاده فوتبال ایران را به نمایش بگذاریم.

دکتر سلطانی فر گفت : خوشبختانه اولین بازی ما در مقابل مراکش است و امیدوارم با کسب نتیجه ای مناسب به مصاف دو تیم دیگر گروه برویم.

دکتر سلطانی فر با اشاره به تدارک وسیع فدراسیون فوتبال و حمایت وزارت ورزش و دولت از برنامه های فدراسیون و تیم ملی گفت: بهترین تدارکات و بازیهای دوستانه را تا قبل از شروع جام جهانی روسیه برای تیم ملی فوتبال و دفاع از هویت و حیثیت فوتبال ملی در نظر خواهیم گرفت.