پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار کرد:شاید اسم رقیبان ایران ترسناک باشد، اما با حضور کی روش و جوانان می توانیم نتایج بهتری را در این دوره کسب کنیم.

به گزارش مرور نیوز احمد رضا عابدزاده درباره هم گروه شدن ایران با تیم های مراکش ،اسپانیا و پرتغال گفت: روز گذشته تمامی مردم نظاره گر قرعه کشی بودند. تیم ملی با وجود کی روش به عنوان سرمربی این روز ها توانسته به خوبی کار کند و از طرفی جوانان هم عملکرد خوبی دارند.

او ادامه داد: به نظرم فوتبال زیبایی را در جام جهانی پیش رو نسبت به سال هایی گذشته نظاره گر خواهیم بود. شاید اسم رقیبان ایران ترسناک باشد اما با حضور کی روش و جوانان می توانیم نتایج بهتری را در این دوره کسب کنیم.

عابدزاده بیان کرد :سرمربی تیم ملی برای دیدار های جام جهانی در حال پیاده کردن برنامه های ویژه خود است. اردو و بازی هایی را که اعضای تیم انجام می دهند خیلی مهم است و در این صورت مردم هم متوجه می شوند که شرایط ما برای آینده چه خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال درباره پیش بینی اش از حضور ایران در رقابت ها گفت: پیش بینی نمی توان کرد چرا که فوتبال به بودن بازیکن ،مربی و شرایط اش بستگی دارد. آلمان در 4 سال گذشته قهرمان شد. شاید 32 تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی و کسب مدال باشند. بازی هایی که از ایران دیدم نسبت به گذشته وضعیت تیم ملی بهتر شده است.