قرارداد ۱۲ بازیکن پرسپولیس به زودی به پایان می‌رسد و این موضوع برای این باشگاه دردسر ساز شده است.

به گزارش مرور نیوز، باشگاه پرسپولیس به علتمحرومیت نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن جدید برای نیم فصل دوم نیست. براین اساس مسئولان این تیم فعالیت خود را آغاز کردند تا بازیکنان فعلی خود را حفظ کنند. 

گفته می شود، بوژیدار رادو شوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، احسان علوان زاده ، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد. 

برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله وحید امیری، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی از تیم های خارجی پیشنهاد خوبی دارند، براین اساس مسئولان پرسپولیس به دنبال این هستند که هر چه سریعتر قرارداد این بازیکنان را تمدید کنند تا با کمبود بازیکن در فصل آینده مواجه نشوند. 

تمدید قرارداد بازیکنان فعلی یکی از شرط های برانکو برای ماندن در پرسپولیس است. برانکو به خوبی می داند با جدایی بازیکنان فعلی برای فصل بعد دچار مشکل می شود  و همین موضوع باعث شده است که او خواهان حفظ بازیکنان فعلی شود. 

به هر حال گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از تمدید قرارداد برانکو، مذاکرات خود را با بازیکنان فعلی برای تمدید قراردادشان آغاز کند.