چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان برای تمامی علاقمندان به کشتی رایگان خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، هیات کشتی استان اصفهان با آرزوی پیروزی برای سه تیم ایرانی حاضر در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، از تماشاگران و حامیان همیشگی ورزش اول کشور می‌خواهد که با حضورشان در سالن ورزشی ۲۵ آبان پهلوانان کشتی ایران را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

امروز مردم مشتاق و حامیان همیشگی در کنار فرزندان خود به تشویق تیم‌ های ایرانی بیمه رازی اصفهان، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم قمخواهند رفت تا به پشتوانه این حمایت‌ها، تیم‌ های ایران با کسب موفقیتی دیگر، پرچم پر افتخار ایران را در عصر روز جمعه ۲۴ آذر ماه در سالن ۲۵ آبان بالاتر از همه به اهتزاز در آورند.

سالن ۶۰۰۰ نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه صحنه جشن موفقیت پهلوانان این سرزمین خواهد بود که با گام‌های توانمند جوانان این سرزمین رقم زده شده است. جوانانی که می‌خواهند با همت و غیرت مثال زدنی شان نام ایران و ایرانی را پر آوازه تر کرده و ثابت کردند ایرانی اگر بخواهد می‌تواند.

این رقابت ها با حضور 10 تیم خارجی روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، مجارستان، قرقیزستان، رومانی، یونان و تاجیکستان به همراه تیم های سیناصنعت ایذه، بیمه رازی اصفهان و شهدای مدافع حرم قم از کشورمان برگزار می شود.

بنا بر این گزارش این رقابت ها به صورت تیم به تیم و در چهار گروه برگزار خواهد شد که پس از برگزاری مسابقات مقدماتی گروه ها در روز اول (پنج شنبه) تیم های اول گروه های A و B و تیم های اول گروه های C و D برای حضور در مسابقات فینال و رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.
تماشای این رقابت ها برای تمامی علاقمندان به ورزش ملی ایران رایگان خواهد بود و بلیط فروشی انجام نخواهد شد.