سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه اظهار کرد:درصورت شفاف نبودن قرارداد کشتی گیران تیم ها برای فصل آینده در رقابت های لیگ حضور نخواهیم داشت.

به گزارش مرور نیوز، ملک محمد بویری در خصوص اسپانسر تیم خود گفت :اسپانسر تیم ما برای معرفی خودش در رقابت های لیگ تیم داری نمی کند بلکه او به خاطرمردم، کشتی و کشتی گیران این سرمایه گذاری را انجام می دهد ،اما یک سری مسائل پشت پرده باعث دلسردی می شود.
وی تصریح کرد:برای رقابت های لیگ امسال حدود 12 کشتی گیر کنار ماندند و با هیچ تیمی قرارداد امضا نکردند، با چند تا از آنها تماس گرفتم که هر کدام به بهانه ای اظهار داشتند امسال قصد ندارند در لیگ کشتی بگیرند، اما اصل ماجرا این بود که این افراد قراردادی با یکی از تیم ها داشتند که کشتی نگیرند ولی پول دریافت کنند به همین منظور دست ما هم برای لیگ داخلی و هم جهانی در برخی اوزان خالی ماند.
مربی سازنده شهرستان ایذه افزود:ما خیلی دوست داریم همچون سال های گذشته در رقابت های لیگ باشگاه های کشور حضور داشته باشیم، اما این اتفاق فقط در صورتی رخ خواهد داد که همه قراردادها شفاف باشد و فدراسیون کشتی در خصوص مسائل پشت پرده ورود کند.
بویری درباره رقابت فینال جام باشگاه های جهان و شکست 8 بر 2 مقابل بیمه رازی گفت:نتیجه به دست آمده در رقابت فینال دور از انتظار بود،کشتی گیران خارجی ما خوب کار نکردند و پیش بینی ما این بود که محمد رضا گرایی هم پیروز می شود که اگر این اتفاق نیفتاد،به هر صورت کشتی برد و باخت دارد و امثال نتوانستم همچون سال گذشته قهرمان شویم.