رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، این باشگاه امروز تصمیمی اتخاذ کرده که سال‌ها آرزوی او بوده است.

به گزارش مرور نیوز، جعفر کاشانی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: امروز باشگاه پرسپولیس تصمیمی بزرگ اتخاذ کرد که سال‌ها آرزوی من بود و آن هم حضور شما رسانه‌هاست. سیاست جدید باشگاه این است که برای خبرنگاران ارزش زیادی قائل شود چرا که ما می‌دانیم شما اصحاب رسانه هستید که مسائل را بزرگ و کوچک می‌کنید و خوب نیست که در خیابان منتظر مانده تا مصاحبه‌ای با اعضای باشگاه بگیرید.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها که شما را در خیابان می‌دیدم خجالت می‌کشیدم، نه در شأن شما و باشگاه بود که این شرایط ادامه پیدا می‌کرد. در حال حاضر خیلی خوشحالم که یکی از آرزوهایم تحقق پیدا کرد و همه شما را در یک سالن در کنار هم می‌بینم و آماده‌ام تا به سوالات پاسخ دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ وقت این فرصت پیش نیامده بود که همه شما در چنین شرایطی دور هم جمع شده و سوالات خود را مطرح کنید. مطمئنا جایگاه شما خیلی بالاتر از اینهاست، اهداف باشگاه مشخص است و ما ارزش و احترام زیادی برای شما قائل هستیم، شما هستید که خوبی‌ها را بزرگ کرده و تبدیل به فرهنگ می‌کنید چیزی که جامعه به آن نیاز دارد و من بار دیگر آرزو می‌کنم پرسپولیس تبدیل به باشگاه بزرگی شود و اهداف بزرگی را دنبال کند.