مهاجم ۳۰ ساله ایرانی تیم هیرنوین اظهار کرد: تا جام جهانی 2018 روسیه فاصله زیادی داریم و فصل جاری اردویژه هلند نیز طولانی است. هنوز فرصت‌های زیادی دارم و من بی‌قرار و نگران نیستم.

به گزارش مرور نیوز،  به نقل از سایت فوتبال اینترنشنال هلند، رضا قوچان‌نژاد نگران جام جهانی 2018 فوتبال به خاطر از دست دادن جایگاهش در تیم هیرنوین نیست. او که در فصل گذشته اردویژه هلند بیست گل به ثمر رسانده بود در فصل جاری این رقابت‌ها چندان خوب ظاهر نشده است. در 17 بازی فقط 2 گل زد و در هفته‌های اخیر نیز جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم هیرنوین از دست داد.

رضا قوچان‌نژاد در این رابطه می‌گوید: تا جام جهانی 2018 روسیه فاصله زیادی داریم و فصل جاری اردویژه هلند نیز طولانی است. هنوز فرصت‌های زیادی دارم و من بی‌قرار و نگران نیستم. فعلا در کنار خانواده خوشحالم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مهاجم هیرنوین درباره عملکردش در فصل جاری اردویژه هلند اظهار داشت: دلایلی برای کمتر گل‌زدن من وجود دارند، اما آنها را برای خودم حفظ می‌کنم. من با تمام قدرت تلاشم را می‌کنم و بیشتر از این کاری از دستم بر نمی‌آید. شرایط فعلا این‌گونه است و باید آن را بپذیرم.

وی درباره ارتباط عملکرد ضعیفش با جدایی سام لارسون و مصدومیت‌های اودگارد و آربر زیلی گفت: نمی‌توانم این مسئله را انکار کنم که در فصل گذشته همه چیز خوب پیش رفت و با بازیکنان بسیار خوبی مواجه بودم، البته نباید پشت این مسئله پنهان ماند و بازیکنان می‌روند و جدیدترها می‌آیند. این مسئله اهمیت چندانی ندارد و باید خودم بهتر باشم و توانانی آن را دارم.