جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با مسئولان سازمان لیگ برگزار شد و براساس آن قرار است سازمان لیگ موقتا مسئولیت تیم نفت را به عهده بگیرد.

به گزارش  مرور نیوز مشکلات مربوط به باشگاه نفت با اعلام این موضوع که بازیکنان این تیم قصد حضور در بازی های آینده را ندارند وارد فاز جدیدی شد. امروز در سازمان لیگ جلسه مهمی درباره سرنوشت و آینده تیم نفت در لیگ برتر برگزار شد و براساس آن قرار است سازمان لیگ به طور موقت مسئولیت این تیم را به عهده داشته باشد. رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بعد از پایان این جلسه به خبرنگاران گفت:« جلسه ای با هیات رئیسه سازمان لیگ و اقای بهاروند و فتاحی و دیگر عزیزان داشتیم و همچنین یک جلسه هم با اعضای تیم فوتبال و فوتسال بانوان نفت داشتیم و مسایل و مشکلاتشان را شنیدم.»

او همچنین افزود:« ما در این جلسه تمهیداتی با سازمان لیگ انجام دادیم و قرار است امروز جلسه دیگری در وزارت نفت با آقای شریف حسینی و همکاران در مجمع واگذاری داریم و بعد از آن هم نتیجه را به وزیر ورزش جناب سلطانی فر گزارش خواهیم داد.»

گل محمدی درباره آینده نفت گفت:« تکلیف نفت مشخص است تیم نفت با قدرت در تهران تمریناتش را شروع می کند. ما هماهنگی های لازم را انجام دادیم که وزارت نفت یا سازمان لیگ تصمیمی عاجل درباره نفت بگیرند.»

او در این رابطه که سازمان لیگ آیا می تواند تیم داری کند گفت:« سازمان لیگ نمی تواند تیمداری کند اما می تواند از بخش خصوصی به طور موقت به عنوان اسپانسر استفاده کند.»

کار جهانیان خیلی وقت پیش تمام شده بود

گل محمدی درباره سرنوشت جهانیان نیز گفت:« از نظر ما کار آقای جهانیان

 

همان روز که جوازش تمدید نشد تمام شده بود.»

وی دراین باره که بازیکنان نفت اعلام اعتصاب کرده اند گفت:« من و سازمان لیگ از بازیکنان خواهش کردیم مسئولیت حرفه ای خودشان را انجام بدهند و قطع بدانید بازیکنان نفت فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد. تلاش ما این است که بازیکنان نفت را در این تیم حفظ کرده و تیم نفت به عنوان سرمایه ایران و تهران پاربرجا و قوی بماند.»

گل محمدی در انتها درباره تیم فوتسال بانوان نفت هم گفت:«درباره بانوان صحبت کردیم. این تیم چهار هفته است هیچ کمکی از سوی باشگاه نفت نگرفته است. خوشبختانه این کار انجام شد و هیات فوتبال تهران کارهای لازم تیم فوتسال نفت را انجام خواهد داد.»