رئیس فدراسیون والیبال با اهدای سپاس‌نامه‌ای به مهدی مهدوی از زحمات وی در تیم ملی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با خداحافظی مهدی مهدوی، ملی‌پوش با سابقه والیبال کشورمان از بازی در تیم ملی که در جشن قهرمانی بانک سرمایه به صورت رسمی اعلام شد، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای نفیس به وی از زحمات هفده ساله این بازیکن در تیم ملی و خدمت به والیبال کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن این سپاس نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای مهدی مهدوی

قهرمان ملی والیبال ایران

هفده سال کم نیست. بچه‌هایی که آن روز به دنیا آمدند، حالا خود را مهیای حضور در تیم‌های ملی می‌کنند. در طول همه این مدت شما قهرمان نسلی شدید که برای نام این سرزمین و نشان پرچم این جغرافیای مهربان دلش می‌تپید و تلاش بی‌امان‌تان از ذهن این مردم پاک نخواهد شد.

اکنون که تصمیم گرفته‌اید با تیم ملی والیبال مردان ایران وداع کنید، بر خود لازم می‌دانم با این یادداشت که بزرگی و شرافت آحاد ایرانیان (این مشوقان اصلی و همیشگی والیبال) پشت و پناه آن است از شما برای ساختن خاطره‌هایی ماندگار و کسب افتخارات غرورآفرین در تاریخ ورزش و والیبال این سرزمین، سپاسگزار باشم.

اخلاق و جوانمردی‌تان در هفده سال گذشته که عضو تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و مردان ایران بودید موید آن است که مهدی مهدوی پرچمدار وزینی برای این آب و خاک در رویدادهای آسیایی و جهانی است و امیدوارم در ادامه  مسیر زندگی نیز توفیق خداوندی رفیق راهتان باشد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال