میزبان جام جهانی 2018 روسیه از فیفا خواست تا میزان بلیت‌های ارزان‌قیمت این رقابت‌ها برای اتباع کشورش را افزایش دهد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روزنامه ایزوستیای روسیه، کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه به ریاست الکساندر سوروخین درخواستی را به فیفا جهت افزایش تعداد بلیت‌های ارزان‌قیمت برای اتباع این کشور جهت تماشای دیدارهای مختلف این رقابت‌ها ارسال کرده است.

الکساندر سوروخین در این رابطه می‌گوید: امکان افزایش بلیت‌های نوع چهارم دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه وجود دارد. ما برای رسیدن به این هدف با فیفا صحبت کردیم و امیدوار هستیم پاسخ مثبتی دریافت کنیم. به طور کلی این مسئله را هم باید در نظر بگیریم که تعداد بلیت‌های نوع چهارم یا همان ارزان‌قیمت تعیین‌شده نیستند و می‌توانیم هنگام فروش تعداد آنها را به میزان دلخواه افزایش دهیم.

هم‌اکنون ارزان‌ترین بلیت نوع چهارم برای دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه معادل 1280 روبل (در حدود 93 هزار تومان) برای اتباع روسیه است. فیفا در ممجوع 350 هزار بلیت‌های نوع چهارم را برای فروش به هواداران روسی در نظر گرفته است که تاکنون 200 هزار عدد از آنها به فروش رفت.

در این میان کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه با توجه به درخواست رسمی‌اش از فیفا امیدار است 80 تا 100 هزار بلیت جدید به میزان بلیت‌های نوع چهارم برای هواداران فوتبال این کشور اضافه شود. در صورت موافقت فیفا با درخواست روس‌ها بلیت‌های درخواستی از اسفند ماه سال جاری به فروش خواهند رفت.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.