سرمربی اینتر به شاگردانش هشدار داده است که اگر در این فصل طوری بازی کنند که منجر به برکناری او شوند، خودشان هم همراه با مربی هلندی‌شان ضربه خواهند خورد.

به گزارش مرور نیوز، اوضاع و احوال باشگاه اینتر از ابتدای فصل تا کنون تعریفی نداشته است و حتی پیروزی چشمگیر در دربی ایتالیا هم تنها یک هفته لبخند را روی لبان هواداران اینتر نشاند، چون آن پیروزی با تساوی خانگی برابر بولونیا در هفتم ششم سری A‌ و باخت 3 بر یک برابر اسپارتاپراگ در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، همراه شد و همه برد نراتزوری برابر بانوی پیر را از یاد بردند.

اینتر فردا (یکشنبه) در هفته هفتم سری A باید یک بازی سخت دیگر را در خانه رم انجام دهد، دیداری که پتانسیل تبدیل شدن به یک ناکامی دیگر را برای نراتزوری دارد. مردان دی‌بوئر شنبه هفته آینده هم میزبان کالیاری خواهند بود و پنجشنبه همان هفته برای فرار از حذف زودهنگام از لیگ اروپا در خانه به مصاف ساوتهمپتون می‌روند، دیداری که برای آن مدیران اینتر به دی‌بوئر هشدار داده‌اند نباید از سیستم چرخشی استفاده کند.

طبق گفته منابع نزدیک به سرمربی هلندی اینتر او نمی‌تواند به علت باخت‌های متوالی آماتورگونه تیمش در لیگ اروپای این فصل که سبب شدند به قعر جدول گروه خود سقوط کند، پی ببرد و وی برای توضیح تفاوت آشکار در عملکرد بازیکنانش در سری A و لیگ اروپا، رویکرد و ذهنیت آنها را زیر سؤال برده است.

در همین حال طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا، دی‌بوئر روز گذشته (جمعه) در صحبتی که با بازیکنانش داشته، از خجالت آنها درآمده و درلابلای حرف‌هایش از این جمله هم استفاده کرده است: اگر من زمین بخورم، شما هم با من زمین خواهید خورد.

گاتزتا ادعا می‌کند که دی‌بوئر به بازیکنانش گفته که روبرتو مانچینی (سرمربی پیشین اینتر) رفته است و بنابراین آنها دیگر بهانه‌ای برای توجیه ناکامی‌های‌شان ندارند. اتفاق جالب دیگری که روز گذشته برای اینتر رخ داده، حضور مدیران باشگاه در محل تمرینات این تیم بوده تا به دی‌بوئر هشدار دهند که برای بازی اروپایی بعدی نراتزوری قید استفاده از سیستم چرخشی را بزند و آن بازی را همانقدر جدی بگیرد که بازی‌هایش در سری A.

البته با وجود این هشدار، دی‌بوئر باز هم مجبور است تیمی متفاوت با آنچه در سری A‌ دارد را برابر ساوتهمپتون به میدان بفرستد، چون بازیکنانی مانند ژوائو ماریو، گابیگل، جفری کندوگبیا و استوان یووتیچ به‌دلیل محدودیت‌های قانون بازی مالی جوانمردانه یوفا نمی‌توانند اینتر را در لیگ اروپا همراهی کنند.