سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد که تیمش موقعیت های بیشتری نسبت به تراکتورسازی داشته است.

به گزارش مرور نیوز، فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد، در پایان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی که با شکست گسترش فولاد همراه شد، در نشست خبری حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. ماحصل صحبت های کمالوند را در ادامه می خوانید:

 

بهترین دربی سال های اخیر

بهترین دربی هفت الی هشت سال اخیر را برگزار کردیم؛ ولی متأسفانه نتوانستیم امتیازی را در این دیدار کسب کنیم. در بدترین دقایق بازی گل خوردیم و سخت است بعد از آنکه از تیم حریف عقب افتادید، بتوانید دوباره به بازی برگردید.

 

تراکتور، بهترین مربی تاریخ را دارد

من منکر ارزش‌های بالای حریف نمی‌شوم، چون آنها بهترین مربی تاریخ لیگ برتر را دارند و بهترین تراکتورسازی چند سال اخیر هستند؛ اما اگر منصفانه نگاه کنید ما چهار موقعیت گل داشتیم. آنها یک و نیم فرصت گلزنی به‌دست آوردند. روی تمام تاکتیک‌های تیم حریف کار کرده بودیم؛ اما تراکتورسازی مزد استفاده از بازیکنان بزرگ خود را گرفت. جز ادینیو هیچ بازیکنی نمی‌توانست این توپ‌ها را گل کند. متاسفانه مهاجمان ما فرصت‌های صد درصد را از دست می‌دهند.

 

از نتیجه راضی نیستم

شجاعیان ضربه سختی خورده بود و به بیمارستان کارش کشیده شده است. خلعتبری هم خسته بود که تعویض شد. از نتیجه راضی نیستم؛ ولی از بازی راضی هستم.

 

هواداران از ما هم حمایت کنند

تراکتورسازی تیم اول تبریز است و طبیعی است هواداران آنها را حمایت کنند؛ ولی انتظار داریم در ادامه لیگ هواداران از ما هم حمایت کنند. هواداران امروز خیلی خوب بودند و هیچ حرف زشتی را از دهان آنها نشنیدیم.

 

من جادوگر نیستم

من جادوگر نیستم و مربی هستم. ما به وفور در موقعیت گل قرار می گیریم و کوچکترین موقعیت را به حریف نمی‌دهیم. اگر ادینیو نبود، توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد.

 

کارت زرد اول حاتمی اشتباه بود

به نظرم داور کارت اول را به حاتمی اشتباها داد و خطایی که روی شجاعیان رخ داده بود را نگرفت که آن توپ به گل تبدیل شد.