هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود با هواداران آبی پوش خداحافظی کرد.

 به گزارش مرور نیوز، جباری فوتبال را از جوانان راه آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن آغاز کرد. وی با بازی‌های قابل‌قبولی که انجام داد توانست نظر احدی مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود.

رشد جباری در فوتبال از همان سال آغاز شد. در پایان فصل و به دلیل مشمول بودن نظام وظیفه، وی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان شد. جباری در تیم ابومسلم توانست خود را به شهرت برساند و به تیم ملی دعوت شود.

در پایان فصل ۸۳–۸۴ مجتبی جباری به تیم استقلال تهران بازگشت و در همان فصل به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. در پایان فصل ۹۱–۹۲ مجتبی جباری به دلیل اختلاف با علی فتح الله زاده خویی مدیر عامل استقلال از باشگاه کنار گذاشته شد. وی در نشستی با محمدرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، توافق کرد به این تیم اصفهانی بپیوندد.

جباری پس از پیوستن به سپاهان در دیدار استقلال و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر ۹۲–۹۳ مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. این درحالی بود که امیر قلعه نویی سرمربی وقت تیم استقلال از هواداران درخواست کرده بود تا به وی بی‌احترامی صورت نگیرد. جباری عنوان کرده بود بعد از ۹ سال بازی در استقلال، بازی در تیم دیگری برایش قابل تحمل نبوده است.

پس از مصدومیت فریدون زندی، بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر که مقابل تیم المعیذر رخ داد، مسئولان باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم سپاهان آغاز کردند و در نهایت با این بازیکن تا پایان فصل به توافق رسیدند.

جباری که در ابتدای فصل در سپاهان بازی می‌کرد بعد از گذشت چند هفته از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرد و به تهران بازگشت. مسئولان باشگاه الاهلی همچنین با باشگاه سپاهان مذاکراتی داشتند و در نهایت موفق شدند رضایت این باشگاه را برای انتقال جباری در آخرین ساعات و پیش از بسته شدن سیستم نقل و انتقالات لیگ قطر جلب کنند. او با قراردادی ۳ ساله به ارزش یک میلیون و هفتصد هزار دلار جایگزین فریدون زندی  هافبک ایرانی-آلمانی الاهلی قطر شد که در تاریخ ششم مهرماه ۱۳۹۲ دچار یک آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شده بود. در نهایت در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۳۹۶ مجتبی جباری پس از چهار فصل دوری از باشگاه استقلال با امضای قراردادی دو ساله به این تیم بازگشت. پس از عدم بازی طولانی مدت برای تیم استقلال، این بازیکن از تیم کنار گذاشته‌شد.

 مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال که درگذشته از حضور در تمرینات این تیم منع شده بود، با فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شد.

فسخ قرارداد یک طرفه باعث شد تا برخی از بازیکنان و هواداران استقلال واکنش هایی را نشان دهند که به هر ترتیب شماره 8 شاکی آبی ها در صفحه اینستاگرام خود با تمامی هواداران استقلال خداحافظی کرد.

جباری

جباری که از تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشت تصمیم گرفته تا پایان فصل را بدون تیم سپری کند.