سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما در بازی برابر استقلال تهران فراتر از حد انتظار ظاهر شد و اگرچه به نتیجه تساوی رسیدیم، ولی شایسته پیروزی بودیم.

به گزارش مرور نیوز، نعیم سعداوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد:تیم ما در این بازی به دنبال ارائه بازی جذاب و با کیفیت بود وهیچ گاه به دنبال کسب حداقل امتیاز نبوده و با هدف کسب سه امتیاز وارد میدان شدیم.

وی افزود: از ابتدای بازی موقعیت های خوبی بر دروازه استقلال ایجاد کردیم و می توانستیم پس از زدن گل نخست، گل های بیشتری به ثمر برسانیم. 
سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: دراین دیدار برابر حریف با تجربه و پر مهره ای به میدان رفتیم، ولی بازیکنان ما برابر این تیم با تمام قدرت ظاهر شده و بازی قابل قبولی ارائه دادند. 
وی بیان کرد: تیم ما تا آخرین دقایق بازی برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف تلاش کرد و اگر درخشش گلر حریف نبود می توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.
سعداوی تصریح کرد: در این بازی چهار بازیکن اصلی خود را به بیماری سرماخوردگی در اختیار نداشتیم و اگر این بازیکنان در ترکیب بودند می توانستیم برنامه های خود را بهتر در زمین اجرا کنیم.
وی ادامه داد: هواداران ما در این بازی نیز به خوبی ما را حمایت کردند و امید داشتیم که بتوانیم با پیروزی در این بازی شادی را بر لبان آن ها بنشانیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: در مجموع از تیم خود راضی هستم و امید می رود که در ادامه راه بتوانیم بازی های با کیفیت تری را ارائه دهیم.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر برگزار و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.