بازیکن تیم والیبال پارسه تهران گفت:خیلی خوشحالم که توانستم بازهم بازی کنم و بازی برابر هاوش برای من خوشحالی زیادی داشت که دوباره در میدان مسابقه والیبال حاضر شدم.

به گزارش مرور نیوز، پوریا فیاضی درباره بازگشت دوباره‌اش به والیبال بعد از حدود 10 ماه گفت: از روزی که مصدوم شدم تا روزی که دوباره در زمین بازی کردم حدود 10 ماه می‌گذرد و روز به خصوصی برای من بود که دوباره توانستم بازی کنم. برنامه‌ریزی ما برای اولین بازی در ورامین بود که لغو شد اما در برابر هاوش گنبد در خانه والیبال نمایش خوبی داشتیم. خوشحالی بی حدی دارم از اینکه توانستم باز هم والیبال بازی کنم.

فیاضی ادامه داد: در دوست اول برابر برابر هاوش گنبد خوب بودیم اما ست سوم کمی بد بازی کردیم و کارمان سخت شد. هاوشی ها هم همواره به جنگنده بودن مشهور هستند و همین باعث شد به مشکل بخوریم ام برنامه هایمان جواب داد و به بازی برگشتیم و توانستیم پیروزی را به دست بیاوریم.

او درباره پاسخ به این سوال که آیا به حضور تیمش در پلی آف خوش بین است یا خیر گفت: پلی آف؟ هدف ما قرار گرفتن در میان چهار تیم پایانی لیگ برتر والیبال است.

بازیکن تیم والیبال پارسه تهران در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط خود راضی است یا خیر گفت: پزشکان تا نیم فصل به من اجازه بازی نداده بودند و من خودم هم فکر نمی کردم که بتوانم از اول لیگ اینگونه کار کنم. از تسلطی که روی بازی داشتم راضی هستم و امیدوارم تا نیم فصل بتوانم به شرایطی که مدنظرم هست برسم. هرآن چه که باید انجام می دادم را عملی کردم و جای هیچ نگرانی برایم وجود نداشت. ورزش والیبال با دیگر رشته ها متفاوت است و پرش و چرخش های زیادی دارد و همین باعث شده بود که پزشکان اعلام کنند که نیم فصل به میادین برگردم.

او در ادامه افزود: زمانی که من آسیب دیدم خیلی سرحال بودم الان هم تقریبا به 70 درصد آمادگی آن زمان رسیده‌ام. تیم خوبی داریم و بازیکنان هم به یکدیگر کمک می‌کنند و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید من فکر می کنم می توانم موفق باشیم.

فیاضی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی هم فکر می کند یا خیر؟ گفت: من تصمیم گرفتم به لحظه فکر کنم.. شاید فکر زیاد به آینده به هرکسی ضربه بزند و الان ترجیح می دهم از پیروزی برابر هاوش لذت ببرم. هرچه قسمت باشد درباره تیم ملی هم رخ می دهد.

او درپایان درباره انتخاب تیم پارسه گفت: براساس خوش حسابی که مالک تیم پارسه داشت و سرمایه گذاری خوبی که انجام داده بود این تیم را انتخاب کردم. مطمئن باشید این تیم در آخر فصل بیشترین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را دارد. ما بازیکنان جوان خوبی را در اختیار داریم.