سرمربی سپاهان درباره شرایط این تیم و تغییرات مدنظرش در اصفهان صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز، منصور ابراهیم زاده بیان داشت: باید راهی پیدا کنیم که اعتماد به نفس بازیکنانمان بیشتر شود.

وی پس از تساوی خانگی سپاهان مقابل نفت تهران گفت: در ابتدا از هواداران تیممان باید تشکر کنم که ما را همراهی کردند. ما باید ارزش زحمات آنها و همچنین امکانات ورزشگاه نقش جهان را بدانیم. ما در این بازی برنامه ریزی داشتیم و طبق آن عمل کردیم و موقعیت های زیادی را درست کردیم اما به خوبی استفاده نکردیم. در مقایسه با بازی قبل دیدیم که تعداد موقعیت های گلزنی ما بیشتر شد. ما می خواستیم در نیمه دوم گل بزنیم. برای رسیدن به فرم دلخواه باید این روند ادامه پیدا کند و لازم است که همه بازیکنان تغییر کنند. بازیکنان ما باید شرایط بازی را بدانند تا بتوانیم نتیجه دلخواه بگیریم. همچنین نیاز است که بازیکنان را آزاد کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.

او افزود: تیم نفت آگاهانه بازی کرد و در همه زمان های بازی 4 تا 6 بازیکن را در خط دفاع خود داشت. عمده حملات نفتی ها در واقع ضدحمله بود و هدف آنها رساندن توپ به آل کثیر بود. این بازیکن یک ضربه هم به سمت دروازه ما زد که گلر ما توپ را گرفت.

سرمربی سپاهان پیرامون مباحث داوری و عملکرد رضا کرمانشاهی خاطرنشان کرد: در چند صحنه کرمانشاهی می توانست به بازی سرعت بدهد اما بازی را متوقف می کرد. بد نبود اگر او از بعضی خطاها چشم پوشی می کرد.

ابراهیم زاده در خصوص استرس و فشار روی بازیکنان سپاهان گفت: تغییراتی که من می گویم یعنی استرس را از خودمان دور کنیم. ما باید راهی پیدا کنیم که اعتماد به نفس بازیکنانمان بیشتر شود. برای رسیدن به همین اهداف، یک روانشناس در کنار تیم ما هست و از این هفته فشار کار در سپاهان بیشتر می شود. ضمن اینکه در 2 هفته ای که بازی نداریم، فرصت خوبی وجود دارد. همه حریفان سپاهان معتقدند باید از اشتباهات ما استفاده کنند و ما امروز سعی بر این داشتیم که اشتباهات را به حداقل برسانیم.

سرمربی سپاهان درباره به خدمت گرفتن بازیکنان جدید اظهار داشت: قانونا یک سری بازیکنان هستند که می توان آنها را در طول فصل جذب کرد و ما به دنبال به خدمت گرفتن 2 نفر از این بازیکنان به اصطلاح فیفایی هستیم.

او در خصوص کنار گذاشته شدن مسعود حسن زاده از لیست سپاهان اذعان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. مسئولان فکر می کردند مسعود حسن زاده می تواند در نیم فصل دوم به تیم اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد. ما هم مهاجم دیگری را نگرفتیم. کارت گرفتن های بازیکنان ما هم باعث می شود هر هفته برخی از آنها را در اختیار نداشته باشیم. برای مثال علی کریمی را در بازی بعدی نداریم.