سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:ما همه کار کردیم تا در عمان به مصاف نمایندگان عربستان نرویم اما ظاهرا زور آنها بیشتر است.

به گزارش مرور نیوز نصرالله عبداللهی قبل از سفر به قطر در ارتباط با وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوب است و تیم آماده رفتن به قطر برای بازی مقابل الریان و سپس الهلال عربستان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه استقلال مصدومی برای این مسابقات ندارد، گفت: تمامی بازیکنان را با خود (‌به جز مهدی قائدی) به قطر می‌بریم ولی باید این را بپذیریم که کار در مقابل تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه سرانجام این تیم مجبور است در عمان با نمایندگان عربستان بازی کند، گفت: ما اقدامات لازم را انجام دادیم اما باشگاه به تنهایی نمی‌تواند به نتیجه برسد. ما از طریق فدراسیون فوتبال همه کار کردیم ولی تلاش‌هایمان نتیجه نداد و به نوعی زورمان نرسید و ظاهرا زور آنها خیلی بیشتر است.

وی تأکید کرد: یک بازی نمایندگان عربستان در ایران از چند جهت برای ما سودآور بود، در وهله اول به کسب 3 امتیاز بازی‌ها امیدوار می‌شدیم زیرا از میزبانی استفاده می‌کردیم و در وهله دوم کمتر تماشاگری که برای این بازی‌ها به استادیوم می‌آمد حداقل 80 هزار نفر بود. با همه این شرایط درآمد حاصله از حضور 80 هزار نفر خرج 2 سفر تیم استقلال به کشورهای دیگر را می‌داد و این مسئله قطعاً به ضررمان تمام شد ولی امیدوار هستیم با عملکرد قابل قبول نام ایران را در آسیا سربلند کنیم.