در برنامه شب های فوتبالی مطرح شد که احتمال قهرمانی پرسپولیس در هفته آینده وجود دارد.

به گزارش مرور نیوز، این روزها با توجه به اوج گرفتن تیم پرسپولیس و دست نیافتنی شدن این تیم در رقابت های لیگ برتر گمانه زنی ها برای قهرمانی این تیم در کدام هفته لیگ برتر بالا گرفته است. برنامه شب های فوتبالی احتمال قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد: 

باتوجه به اختلاف 16 امتیازی پرسپولیس با فولاد، ذوب و سایپا، در صورتی که سرخ ها این هفته استقلال خوزستان را شکست دهند و رقبا همگی شکست بخورند، اختلاف امتیاز به 19 می رسد و باتوجه به این که تنها 6 هفته و به عبارتی 18 امتیاز تا پایان فصل باقی خواهند ماند، سرخ ها قهرمانی لیگ را پیش از دربی جشن خواهند گرفت.

از این رو، برنامه شب های فوتبالی با بررسی این ادعا، پیشنهاد داد سازمان لیگ در این هفته یک جام به ورزشگاه آزادی بیاورد تا سرخ ها در صورت پیروزی مقابل استقلال خوزستان، قهرمانی را در همین هفته بیست و چهارم جشن بگیرند.

البته باتوجه به چینش بازی ها، این امر بعید به نظر می رسد. ذوبی ها با پدیده ای دیدار خواهند کرد که در نیم فصل دوم وضعیت خوبی ندارد و هفته گذشته نیز مغلوب پارس جنوبی جم شد. سایپا نیز میهمان سپیدرودی خواهد بود که این روزها وضعیت خوبی ندارد و درگیر برخی حواشی شده است. اما دیدار فولاد با استقلال، ممکن است منجر به کنار رفتن فولاد از کورس شود.

اما شاید پرسپولیسی ها علاقه قلبی داشته باشند که این اتفاق در هفته بیست و پنجم صورت بگیرد و بازی با حریف سنتی خود یعنی استقلال حکم قهرمانی پرسپولیس را در لیگ هفدهم امضا کند.