پپ گواردیولا با تمجید از عملکرد خوب کوین دی بروین، گفت‌: بدون هیچ شکی از نظر او توانایی کسب توپ طلا را دارد و می‌تواند نامزد کسب این عنوان باشد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی در این فصل با عملکرد خوب کوین دی بروین  در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

پپ گواردیولا درباره عملکرد خوب کوین دی بروین، گفت‌: بدون هیچ شکی از نظر او توانایی کسب توپ طلا را دارد و می‌تواند نامزد کسب این عنوان باشد. او در تمام فصل بازی‌های خوبی را انجام داده است، در حالی که در مقاطع زیادی در عرض شش روز دو بار به میدان رفت. دی بروین به خوبی این را می‌داند که چطور باید برای تیم بازی کند. با شیوه بازی او خیلی سخت است که بخواهیم بازیکن بهتری از او پیدا کنیم.

ستاره بلژیکی همچنین درباره عملکرد خوب خود نیز، گفت‌: من دوست دارم قهرمانی به دست بیاورم و جوایز گروهی را به جای جوایز فردی ترجیح می‌دهم. در تیم بسیار خوبی بازی می‌کنم و همین باعث می‌شود که فوتبال ما آسان باشد.

منچسترسیتی که آماده‌ترین این روزهای فوتبال اروپا است باید فردا شب (سه‌شنبه) در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بازل سوییس به میدان برود. شاگردان گواردیولا شانس کسب چهار عنوان قهرمانی را تا پایان فصل همچنان دارند. تیم او به فینال جام اتحادیه راه یافته است که در این مرحله آرسنال را پیش رو دارد. آنها همچنین صدرنشین لیگ برتر هستند و قهرمانی‌شان تقریبا قطعی است. منچسترسیتی همچنین در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی هم بازی‌های خودش را برده است و در شرایط آرمانی قرار دارد.