هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می گوید: من آرزویم بازی در بوندسلیگا است. شاید بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ بتوانم گام بلندتری بردارم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تلگراف هلند، حدود چهار ماه تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زمان باقی است و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش خواهد رفت.

بازی با مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد

علیرضا جهانبخش هافبک مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره بازی در جام جهانی روسیه، گفت‌: ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی همان طور که قبلا هم گفته‌ام بازی نخست برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. همان طور که مربی به ما گفته است بازی با مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد و ما اگر بتوانیم سه امتیاز بازی نخست این رقابت‌ها را به دست بیاوریم و عملکرد خوبی داشته باشیم شانس صعود و زنده ماندن را داریم، در غیر این صورت کار ما بسیار دشوار است.

زمزمه های زیادی درباره جدایی جهانبخش از آلکمار در تابستان شنیده می‌شود. این بازیکن که به احتمال زیاد بعد از جام جهانی به تیم دیگری خواهد رفت، بیان‌ کرد: من آرزویم بازی در بوندسلیگا است. شاید بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ بتوانم گام بلندتری بردارم. من بی صبرانه منتظر آن زمان هستم. همان طور که گفتم بوندسلیگا لیگ مورد علاقه من است ولی در کنار آن لیگ برتر فوتبال انگلیس و لالیگای ‌اسپانیا نیز از جمله رقابت‌هایی هستند که هر بازیکنی دوست دارد در آن به میدان برود.