سایت عربی در گزارشی از چهار دلیل که کفه ترازو را در دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد به سود حریف قطری سنگینی می‌کند سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز، پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود. این دیدار که یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم این رقابت هاست در زمین خانگی السد برگزار خواهد شد.

سایت عربی کوره در گزارشی از چهار دلیل که کفه ترازو را به سود السد سنگینی می‌دهد و شانس این تیم را برای پیروزی بالا می‌برد سخن به میان آورد که در این گزارش به آنها می پردازیم:

وضعیت فنی

تیم السد در بهترین شرایط خود به سر می‌برد. این تیم در دیدار قبلی خود برابر الریان در لیگ قطر به پیروزی رسید و در امارات هم الوصل را شکست داد. السد یکی از شانس های اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است. آنها پیش از این در سال 2011 جام را بالای سر بردند و آخرین تیم عربی هستند که قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورده اند.

تجربه بالای بازیکنان

السد در همه خطوط بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد از ژاوی در میانه میدان گرفته تا سعد الدوسری در خط دروازه‌ و پدرو و پور علی گنجی در خط دفاعی و البته بغداد بونجاح و یوغرطه حمرون در خط حمله.

مربی با تجربه

سومین عاملی که می‌تواند زمینه را برای پیروزی السد و فراهم کند تجربه بالایی است که مربی این تیم ویرا دارد. این مربی پرتغالی در دیدار برابر الوصل با تعویض های بسیار خوبی که داشت باعث شد تا تیم شکست را با پیروزی عوض کند.

میزبان بودن

آخرین دلیلی که می‌تواند باعث پیروزی السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس شود میزبان بودن این تیم قطری است. بازی در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود و طبیعی است که السد با هواداران خود شانس بیشتری برای پیروزی دارد. ورزشگاه السد در قطر به ورزشگاه جام ها معروف است و این به خاطر میزبانی این ورزشگاه از رقابت‌های بزرگ است. السد و تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر پیروزی‌های ارزشمندی در این ورزشگاه کسب کرده‌اند و امیدوارند که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.