سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد از نتیجه بازی با صنعت نفت رضایت دارد.

 به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از برد تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: واقعا از این برد راضی‌ هستم. همه تبریک‌ها را به بازیکنان عزیزم عرض می‌کنم که ۹۰ دقیقه دویدند و دنبال نتیجه‌گیری بودند. آنها این برد را با وحدتشان به هواداران تقدیم کردند. هواداران هم حمایتشان را کامل کردند چون از پیروزی ما مطمئن بودند.

او افزود: برابر تیمی که سپاهان و استقلال را برده بود، خیلی خوب بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم. بازیکنان یک‌پارچگی‌شان را نشان دادند. تعطیلات پیش رو برای ما لذت‌بخش خواهد بود تا برای ادامه لیگ آماده شویم.

او درباره عملکرد مهاجمان تیمش هم گفت: ما از دقیقه اول خطرناک بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که بیش از ۱۰ فرصت بود که گل نکردنشان سخت تر بود. کاری که موفق به انجامش شدیم این بود که از طریق بازی‌سازی به ۱۰ فرصت گل رسیدیم. در تمام تیم‌های دنیا، زدن ضریه آخر مشکل‌ساز است. طارمی ابتدای فصل به ما ملحق شد و در مدتی که از لیگ گذشته سه ماهش را با تیم ملی بوده است و طبیعی است که وقتی از تیم ملی برگردد بیشتر با او کار خواهیم کرد. در همه تمرین‌ها روی این موضوع کار می‌کنیم اما یک‌شبه برطرف نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مهدی طارمی و حاشیه شب قبل از بازی گفت: برنامه‌های تیم ملی با باشگاه فرق دارد. وقتی بازیکن زمان زیادی با تیم ملی باشد، باید وقت بیشتری در تمرین‌ها برای هماهنگ شدن او گذاشت. مهم ترین مساله این است که طارمی فرصت گل ایجاد می‌کند. بازیکنانی که تمرین‌های اولیه آماده‌سازی را پشت سر نگذاشتند در طول فصل به آمادگی می‌رسند. طبیعی است که تمرکز او اکنون در حد ایده‌آل نباشد. طارمی مشکل کوچکی در ارتباط با باشگاه داشت اما خودش متوجه اشتباهش شد و این مساله داخلی است.

برانکو در پاسخ به تاثیرگذاری بیشتر رامین رضاییان برای بازی های آینده پرسپولیس اضافه کرد: ما با وارد شدن رامین به بازی در پست جدیدش یک بُعد به بازی‌مان اضافه شد. از آنجا که می دانستیم توانایی‌اش در ارسال‌ها بالاست، از این بازیکن استفاده کردیم. در بازی های بعد نیز از این بازیکن و همچنین بازیکنان دیگر، با توجه به آنچه که بازی نیاز دارد استفاده می کنیم. حتی قرار بود در این بازی پریموف به بازی بیاید ولی منصرف شدم و نوالهی را فرستادم تا به کامیابی نیا در دفاع بیشتر کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به انتظار بیشتر از این تیم نیز گفت: موافقم. این خطر همیشه هست که در بردهای خفیف، گل بخوریم و پیروزی را از دست بدهیم. ممکن است تیم حریف حتی بدون شانس گلزنی، موفق شود دروازه ما را باز کند. مثل رضا نوروزی که می توانست ضربه کاشته خود را در دقیقه 93 به گل تبدیل کند. البته ما عالی بازی کردیم و بیش از 10 شانس داشتیم اما حریف فقط همین موقعیت را داشت که آن هم چندان خطرناک نبود. حریف ما در مقابل استقلال و سپاهان به برتری رسیده  و در مقابل تراکتور و استقلال خوزستان مساوی کرده بود.

برانکو افزود: استحقاق این برد را داشتیم و حتی در طول 90 دقیقه هم از لحاظ قدرت بدنی افت نکردیم و سطح بازی بالا و پرسینگ و فشار خوبی را اعمال کردیم. بازیکنانم مستحق برد بودند. این برد را هم به هواداران تقدیم می کنم.