سرمربی چلسی درباره پل پوگبا گفت: هر مربی باید راه درست برای استفاده از پوگبا را بداند. او در منچستریونایتد نشان داد که بازیکن بزرگی است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از   گاردین،  تیم منچستریونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلیس فردا شب  (یکشنبه) به مصاف چلسی خواهد رفت.

آنتونیو کونته که در یوونتوس سابقه همکاری با پل پوگبا را دارد درباره این بازیکن، گفت‌: من امیدوارم که منچستریونایتد برابر ما پوگبا را روی نیمکت قرار دهد. البته او بازیکن بزرگی است و حضورش در زمین باعث می‌شود که تیم حریف قدرتمند باشد. هر مربی باید  راه درست برای استفاده از پوگبا را بداند. او در منچستریونایتد نشان داد که بازیکن بزرگی است. منچستریونایتد با حضور او تیم قدرتمندی محسوب می‌شود.

کونته

سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی را برابر منچستریونایتد در اختیار نخواهد داشت، بیان‌ کرد: داوید لوییس، تیمو باکایوکو و راس بارکلی ، بازیکنانی هستند که در این بازی در اختیار ما نیستند و به دلیل مصدومیت ما را برابر منچستریونایتد همراهی نمی‌کنند. ما رقابت خوبی برابر منچستریونایتد پیش رو داریم و برای کسب مقام دوم نیز تلاش خواهیم کرد که بالاتر از این تیم قرار بگیریم.

چلسی در بازی رفت برابر منچستریونایتد موفق شد با تک گل آلوارو موراتا یک بر صفر تیم حریف را شکست دهد و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. بعد از این بازی کونته به سمت ژوزه مورینیو نرفت و ترجیح داد با تماشاگران به خوشی بپردازد