سرمربی میلان گفت: اگر می‌خواهیم برابر رم به پیروزی برسیم باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از توتو اسپورت، تیم فوتبال میلان در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌ های سری A به مصاف تیم رم خواهد رفت.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان که توانسته نتایج خوبی با این  تیم به دست آورد تاکید کرد که دیدار برابر جالوروسی عیار تیمش را مشخص خواهد کرد.

او گفت‌: خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم و آماده رویارویی با رم هستیم. بعضی می‌گویند  که رم در وضعیت خوبی به سر نمی برد اما من چنین چیزی را قبول ندارم. آن‌ها با وجود آن که برابر شاختار تن به شکست دادند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

دیدار برابر رم عیار میلان را مشخص می‌کند

گتوزو ادامه‌ داد: رم تیم بسیار با کیفیتی است. آن‌ها در کناره‌ها و میانه میدان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. اگر می‌خواهیم  برابر رم به پیروزی برسیم باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. این دیدار عیار واقعی تیم ما را مشخص می‌کند. باید با آمادگی کامل به میدان برویم در غیر این صورت به مشکل خواهیم خورد.

میلان با گتوزو به کلی متحول شده است. این تیم در رده ششم جدول رده‌بندی سری A جای دارد و در جام حذفی هم به نیمه نهایی راه یافته و باید برابر لاتزیو به میدان رود.

گتوزو

گتوزو در پایان سخنانش، اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان میلان از نظر انگیزشی در شرایط خوبی به سر می‌برند. دو دیدار جذاب و حساس برابر رم و آرسنال پیش‌رو داریم و باید نشان دهیم که تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد.