سرمربی ‌اسپانیایی درباره قهرمانی در لالیگا گفت: دوست دارم قهرمانی‌مان پیش از پایان فصل اتفاق بیافتد. همه دوست دارند که چنین اتفاقی بیافتد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، بارسلونا  دیشب (شنبه) در هفته‌ بیست و پنجم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و توانست با نتیجه 6 بر یک خیرونا را شکست دهد و به برتری رسد.

ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: خیلی زود دروازه‌مان باز شد ولی توانستیم به خوبی آن را جبران کنیم و واکنش سریعی را نشان دهیم. بازی تهاجمی ارائه دادیم و در پایان نتیجه‌ خیلی خوبی کسب کردیم. خیرونا تیمی است که با پرس بالا بازی می‌کند و زمانی که از این پرس عبور می‌کنید می‌توانید به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کنید.

مسی مسوولیت بزرگی در تیم دارد

لیونل مسی در این بازی دبل کرد و نمایش درخشانی داشت. سرمربی بارسلونا درباره عملکرد ستاره تیمش اظهار کرد: سخت است به برخی از چیزهای خاص عادت کرد. گاهی اوقات مسی می‌تواند شما را شگفت زده کند. این اتفاق در ضربه آزاد مقابل خیرونا رخ داد. مسی مسوولیت بزرگی در تیم دارد. به نظر می‌رسد این کار آسان است ولی این چنین نیست.

فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله در ترکیب اصلی بارسلونا حضور داشتند، سرمربی ‌اسپانیایی در این رابطه گفت‌: این دو هافبک تهاجمی کمک زیادی به تیم کردند و انتظار بیش‌تری از آن‌ها داریم. کوتینیو خیلی خوب حرکت می‌کرد و ضربه‌اش را شجاعانه زد (گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند). از طرفی دمبله هنوز خیلی جوان است. او بخشی از فصل را از دست داد ولی در حال‌ حاضر می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.

بارسلونا در دقایق پایانی مجبور شد ۱۰ نفره بازی کند چون تمام تعویض‌هایش را انجام داده بود و سمدو آسیب دید. والورده در این رابطه اظهار کرد: نمی‌دانستیم آسیب دیده است و زمانی متوجه شدیم که هر سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم.

جرارد پیکه نیز در بازی دیشب (شنبه) آسیب دید. سرمربی بارسلونا در مورد وضعیت مدافع ‌اسپانیایی‌اش گفت‌: ضربه شدیدی بود اما در حال‌ حاضر پیکه در شرایط خوبی به سر می‌برد. او می‌توانست به بازی ادامه‌ دهد و در تعویض او شک داشتم.

سرمربی ‌اسپانیایی درباره  قهرمانی در لالیگا اظهار کرد: دوست دارم قهرمانی‌مان پیش از پایان فصل اتفاق بیافتد. همه دوست دارند که چنین اتفاقی بیافتد. حریفان‌مان هنوز در حال‌ رقابت با ما هستند و ما باید  برای قهرمانی زود هنگام سطح خودمان را حفظ کنیم.