سرمربی رئال مادرید از آسیب‌دیدگی نیمار و نبود او در دیدار برابر اسپانیول گفت: آسیب دیدگی بازیکنان را دوست ندارم و از مصدوم شدن نیمار خوشحال نشدم. امیدوارم که در بازی برگشت حضور داشته باشد. هیچ وقت آرزوی آسیب دیدگی بازیکنی را نمی‌کنم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، در هفته بیست و ششم لالیگا رئال مادرید فردا شب (سه شنبه 8 اسفند) به مصاف اسپانیول خواهد رفت.

زین‌ الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بالاخره متوجه شدیم فوتبال چگونه است. می‌خواهیم به روند خوب‌مان ادامه دهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به همین خاطر در هر بازی باید مانند بازی شنبه برابر آلاوس ظاهر شویم؛ با قدرت به میدان برویم و به انجام یک بازی خوب فکر کنیم؛ هم‌چنین اجازه گلزنی به حریفان ندهیم تا اگر توپ را در اختیار نداشته باشیم خوب دفاع کنیم. همه بازی‌ها از صفر شروع می‌شود. می‌خواهیم یک بازی خوب دیگر را برابر حریفی سرسخت انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس کاپیتان تیمش پرداخت و گفت: او می‌داند در هر شرایطی چگونه نظر بدهد و اظهاراتش را بیان کند. اگر به راموس در باشگاه شک داشته باشند یک نوع بی‌احترامی است. می‌دانیم درون راموس و هم‌تیمی‌هایش چه می‌گذرد. او یک رهبر است و همیشه آن را نشان داده است. راموس بدون شک کاپیتان تیم است. باز کردن بحث درباره حرکت رونالدو (دادن پنالتی به کریم بنزما در دیدار مقابل آلاوس) و راموس (اجازه ندادن به گرت بیل برای ضربه پنالتی مقابل لگانس) کار اشتباهی است. ما کاپیتان تیم‌مان را دوست داریم چون او فوق‌العاده است.

هیچ وقت آرزوی آسیب دیدگی بازیکنی را نمی‌کنم

نیمار در دیدار دیشب پاری سن ژرمن و المپیک مارسی آسیب دید. احتمال دارد مهاجم برزیلی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر مادرید به میدان نرود. زیدان درباره نبود احتمالی ستاره پاری سن ژرمن در این دیدار گفت: آسیب دیدگی بازیکنان را دوست ندارم. از مصدوم شدن نیمار خوشحال نشدم. امیدوارم که در بازی برگشت حضور داشته باشد. هیچ وقت آرزوی آسیب دیدگی بازیکنی را نمی‌کنم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره گرت بیل گفت: او مانند همیشه خوب بازی می‌کند و هر روز بهتر از قبل ظاهر می‌شود. همه خواهان این موضوع هستیم و دوست داریم صد درصد آماده باشد. او در برابر آلاوس بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و از همه مهم‌تر مشارکت در بازی است که بیل این کار را به خوبی انجام داد.

هرگز نمی‌توان جام جهانی را نادیده گرفت

کریستیانو رونالدو به روند خوب گلزنی‌اش باز گشته است. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: داشتن رونالدو در سطح بالا اهمیت زیادی دارد. او می‌داند که گاهی اوقات باید استراحت کند چون فصل خیلی طولانی است. هم‌چنین برخی از بازیکنان در پایان فصل جام جهانی را پیش‌رو دارند. باید به بازیکنان نیز فکر کرد. من روی این قضیه حساس هستم چون که در گذشته چنین تجربه‌ای داشته‌ام. هرگز نمی‌توان جام جهانی را نادیده گرفت. 

زیدان

زیدان درباره تاثیر جام جهانی بر بازیکنان گفت: من مخالف این بازی‌ها نیستم چون این بخشی از جریان زندگی است. در طول فصل بازی‌های زیادی انجام می‌شود و در آخر، هر ۴ سال یک بار جام جهانی را پیش رو داریم. اگر یک فصل کمی پیچیده شود ربطی به جام جهانی ندارد. وجود جام جهانی در پایان فصل یک نکته مثبت است.

مارسلو، تونی کروز و لوکا مودریچ آسیب دیده هستند. سرمربی فرانسوی درباره این بازیکنان اظهار کرد: آن‌ها در شرایط بهتری نسبت به گذشته به سر می‌برند. هنوز با گروه تمرین نمی‌کنند اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. باید دید پس از چهارشنبه در چه شرایطی قرار خواهند داشت.