کاپیتان پیشین بایرن مونیخ با تمجید از روبرت لواندوفسکی گفت: بایرن مونیخ دیگر نمی‌تواند بازیکنی مثل او را پیدا کند و نباید اجازه رفتن به او بدهد. او مهاجم غیرقابل جایگزین محسوب می‌شود

به گزارش مرور نیوز به نقل از نشریه کیکر، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ۲۹ ساله گلزن بایرن مونیخ، از زمان حضورش در این تیم بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است و همچنین در این فصل در ۲۰ بازی برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا ۲۰ گل به ثمر رساند و توانسته است سه قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد.

لوتار ماتئوس با تمجید از روبرت لواندوفسکی، گفت‌: لوا، بازیکن بسیار مهمی برای تیم ما محسوب می‌شود. او ‌دقیقا همانند لیونل مسی برای ما است. ثبات او برای گلزنی قابل تصور نیست. همان طور که کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید یا نیمار برای پاری ‌سن‌ ژرمن گلزنی می‌کند، لواندوفسکی هم برای گلزنی آفریده شده است.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: بایرن مونیخ دیگر نمی‌تواند بازیکنی مثل او را پیدا کند و نباید اجازه رفتن به او بدهد. او مهاجم غیرقابل جایگزین محسوب می‌شود و بهترین شماره "۹" جهان در حال‌ حاضر است.

بایرن مونیخ که این هفته‌ در بوندسلیگا برابر هرتابرلین با تساوی بدون گل متوقف شد، باید در بازی بعدی خود در خانه فرایبورگ و در ادامه‌ هامبورگ به میدان برود.