سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: همه دیدارها برای من مهم هستند و هیچ دیداری را آسان نمی‌دانم.

 به گزارش مرور نیوز به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به مصاف تروا رفت و توانست با دوگل به پیروزی رسد.

اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از بازی، گفت‌:  دیدار برابر تروا برای ما مهم بود و خوشبختانه توانستیم هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هم به پیروزی برسیم. حریف همه فضاها را بسته بود اما ما با صبر و حوصله خود را به دروازه‌ رساندیم. بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و از عملکرد آن‌ها رضایت دارم.

اونای امری

او ادامه‌ داد: همه دیدارها برای من مهم هستند و هیچ دیداری را آسان نمی‌دانم. من به همه بازیکنان خود نیاز دارم.

امری درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش، گفت‌: مارکینوش بهتر شده و آماده بازی است اما  وراتی کمی درد دارد و پیش‌بینی می‌شود  که برای بازی روز سه‌شنبه  آماده و سر حال باشد. درباره ام‌باپه هم باید بگویم که پزشک تیم به من گفت‌ که باید در دیدار تروا استراحت کند. او دوشنبه با تیم تمرین خواهد کرد و باید دید که وضعیتش چه می‌شود.

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن هم‌چنین در ادامه‌ درباره کاوانی و پاستوره نیز توضیح داد: هر دو بازیکن قبل از دیدار برابر تروا درد داشتند اما وضعیت آن‌ها بهتر شده و می‌توانند با تیم تمرین کنند.

پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار رفت برابر رئال مادرید با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داده و اگر می‌خواهد  به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند باید با نتیجه‌ دو بر صفر به پیروزی برسد.