سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باخت در دربی هم پس از ۱۸ هفته‌ اتفاق افتاد، به خاطر این باخت ناراحت هستیم اما الان نیاز به حمایت هواداران داریم.

به گزارش مرور نیوز، حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تیمش پس از دربی 86، گفت: از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنم. آنها صاحبان باشگاه هستند و همیشه این دغدغه‌ را دارند که تیمشان موفق باشد. تا به حال هم با حمایت‌ها و رهنمودهای این عزیزان تیم فوتبال پرسپولیس در دو سال اخیر رکوردهای خوبی را به دست آورده است.

ما به ناحق و ناجوانمردانه محروم شدیم

وی افزود: همه می‌دانند که ما به ناحق و ناجوانمردانه محروم شدیم و جرایم سنگینی را به ما تحمیل کردند. این شرایط و جرایم در حالی ایجاد شد که باشگاه با شتاب و حرکت خوبی رو به جلو پیش می‌رفت. با این حال از دو پنجره نقل‌ و انتقالات محروم شدیم و بهترین بازیکن ما چهار ماه محروم شد. عامل اصلی که باعث شد این مسائل را پشت سر بگذاریم و با انرژی به کارمان ادامه‌ دهیم هواداران بودند. در حال‌ حاضر یک پنجره نقل‌ و انتقالات تیم بسته است.

گرشاسبی در ادامه‌ صحبت‌های خود با بیان این که بازیکنان نباید حاشیه امنیت داشته باشند، گفت‌: وقتی ریتم تیم ناهماهنگ می‌شود، بازیکن جدید به زمین می‌رود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره این که پرونده مانوئل ژوزه به کجا کشیده شد، توضیح داد: پرونده این مربی بسته شده اما فعلا باید ۱۳۰ میلیون تومان بابت حق دادگاه CAS پرداخت کنیم. در حال‌ حاضر تنگناهای مالی خاصی داریم که در تلاش هستیم این مشکلات را بر طرف کنیم. به طور مثال در فروردین ماه باید به ازبکستان برویم و به خاطر مشکلات پروازی مجبوریم، پرواز چارتر بگیریم که این موضوع  هزینه‌هایی را به ما تحمیل خواهد کرد.

گرشاسبی در بخش دیگری از این گفت‌وگو و در پاسخ به سوالی درباره مذاکره‌اش با جیانی اینفانتینو، اظهار کرد: در ابعاد مختلف با رییس فیفا صحبت کردیم. در آن ملاقات وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت که ایشان بر حق فوتبال ایران تاکید داشت و با استدلال‌های قوی آن را نیز مطرح کرد. در این ملاقات اینفانتینو هم به نوعی صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان را پذیرفته بود. در زمانی که رییس فیفا به ورزشگاه آمد تا دربی 86 پایتخت را تماشا کند درباره محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس و توافقمان با باشگاه ریز اسپور، با او صحبت کردیم. رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) زمانی که تعداد زیاد هواداران پرسپولیس را دید به ما گفت‌ که تلاشش را خواهد کرد که این موضوع را پیگیری کند. ان‌شاء‌الله خبرهای خوشی در این زمینه می‌شنویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ درباره انتقاداتی که نسبت به ترکیب پرسپولیس مطرح می‌شد هم اظهار کرد: ما ستاره‌های خوبی در اختیار داریم. درست است که در حال‌ حاضر محروم هستیم اما همین ستاره‌ها باعث شدند در حال‌ حاضر با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشیم. برانکو ایوانکوویچ در بیشتر از مواقع در کنار بازیکنان قرار دارد و بهتر است که خودش درباره ترکیب تیم تصمیم گیری کند. باخت در دربی هم پس از ۱۸ هفته‌ اتفاق افتاد، به خاطر این باخت ناراحت هستیم اما الان نیاز به حمایت هواداران داریم.