سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تمجید از بازی بی‌نقص شاگردانش برابر پاری سن ژرمن پرداخت و گفت: بازی آن طور که می‌خواستیم از نظر تاکتیکی پیش رفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، رئال مادرید دیشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد و در مجموع با نتیجه‌ پنج بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

زین الدین زیدان بعد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: بازی برای ما خوب پیش رفت. بازی خوب و با برنامه‌ای را ارائه دادیم و از همان ابتدا این بازی را جدی گرفتیم. به نظر من ما فوتبال بی نقصی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن ارائه دادیم. خیلی خوشحال هستم. همان طور که دیدید بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند و نیمکت نشین‌ها همه بازی خوبی را ارائه دادند. این جابجایی نیست که شما بتوانید فوتبال خوبی بازی کنید ولی ما موفق به انجام این کار شدیم. بازی آن طور که می‌خواستیم از نظر تاکتیکی پیش رفت. در پایان این بازیکنان هستند که شما را متقاعد می‌کنند.

پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی رفت فوتبال خیلی خوبی را بازی کرد

سرمربی فرانسوی در رابطه با خرج‌های کلانی که پاری ‌سن‌ ژرمن انجام داده است ولی به موفقیت دست نیافته است، ‌اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم که پاری ‌سن‌ ژرمن امشب تیم ضعیفی بود و ما آنها را به راحتی شکست دادیم. پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی رفت فوتبال خیلی خوبی را بازی کرد. شاید به آن خوبی در بازی برگشت نبودند ولی من فکر می‌کنم تا دقایق پایانی شانس دو تیم برای صعود برابر بود که ما توانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم.

نباید نگران نیمکت نشینی گرت بیل بود

زیدان در رابطه با حضور واسکس و آسنسیو در ترکیب اصلی، گفت‌: ما برای به میدان فرستادن لوکاس و مارکو برنامه داشتیم تا بتوانیم حملات بازیکنان کناری حریف را پوشش دهیم و من فکر می‌کنم که در اجرای این تاکتیک بسیار موفق عمل کردیم. هر دوی این بازیکنان در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برند.  بازی‌های زیادی پیش رو داریم و نباید نگران نیمکت نشینی گرت بیل بود. همه بازیکنان در این جا مهم هستند. گرت یکی از آنها است.

زیدان

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: ما امسال لحظات سختی داشتیم. در لالیگا و کوپا دل ری شرایط ما خوب نبود. ما از جام حذفی حذف شدیم و در لالیگا شرایط‌مان چندان خوب پیش نرفت. ما دو سال حضور در این جا قهرمانی‌های زیادی را کسب کردیم. سخت است که همیشه این سطح را حفظ کنیم و هر سال چندین قهرمانی به دست بیاوریم. در طول یک فصل دوران سختی هم فرا می‌رسد.