مدافع رئال مادرید پس از پیروزی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: ازی فیزیکی بود و قصد داشتیم با گلزنی به حریف ضربه بزنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، رئال مادرید دیشب برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه دو بر یک توانست حریف را شکست دهد و به برتری رسد. سرخیو راموس پس از پیروزی در صحبت با رسانه ها اظهار کرد: می‌دانیم که رقابت‌های اروپایی مسابقات مورد علاقه ما است. این نتیجه‌ همه چیز را نشان داد. همه بازیکنان لذت بردند. شرایطمان را در این فصل بهتر کردیم. با این حال هنوز عنوانی کسب نکرده‌ایم.

مدافع رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: برنامه سرمربی برای این بازی خوب بود. توانستیم خودمان را برای این سیستم آماده کنیم. پرس بالایی داشتیم و توپ ربایی را از زمین حریف انجام دادیم. در کناره‌های زمین فضاهای خالی ایجاد شده بود و از این قضیه استفاده کردیم. در بخش گلزنی هم شانس داشتیم.

کاپیتان ‌اسپانیایی دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن را آسان ندانست و گفت‌: بازی فیزیکی بود. قصد داشتیم با گلزنی به حریف ضربه بزنیم. همه بازیکنان خوب بازی کردند. علاوه بر این خیلی خوب دفاع کردیم.

راموس در پایان به تصمیمات زین الدین زیدان در رابطه با انتخاب بازیکن اشاره کرد و گفت‌: زیدان می‌داند چه بازیکنی در چه زمانی می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. او بهتر از همه، ما را می‌شناسد.