سرمربی اینتر گفت: باید اعتراف کنم که اخیرا زیبا بازی نمی‌کنیم. اینتر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کیفیت لازم را نداشته است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مدیاست، اینتر در حساس‌ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و هشتم رقابت‌ های سری A به مصاف ناپولی رفت که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازی خوبی بود هرچند گل نداشت. هر دو تیم بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند. ناپولی بهتر بود. آنها کیفیت بالایی دارند و در همه خطوط خوب هستند.

او ادامه‌ داد: می‌توانستیم در ضد حملات دروازه‌ حریف را باز کنیم. در میانه میدان توپ‌های زیادی را از دست دادیم و این اصلا خوشایند نیست. به هر حال طبیعی است که در هر بازی نمی‌توان فوتبال زیبا را به نمایش گذاشت. تساوی نمی‌تواند نتیجه بدی آن هم برابر ناپولی باشد.

اسپالتی

این سرمربی در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: اینتر در فصل جاری هم روزهای خوب و هم روزهای بد داشت. مدتی در صدر جدول رده‌بندی جای داشتیم و برای چندین هفته هم ناامید کننده ظاهر شدیم. باید اعتراف کنم که اخیرا زیبا بازی نمی‌کنیم. اینتر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کیفیت لازم را نداشته است.