سرمربی آبی‌پوشان لندنی در پی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا از فوق‌ستاره بارسلونا و البته تعهد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش مرور نیوز، آنتونیو کونته گفت: تعهد بازیکنانم ستودنی است اما مسی تفاوت را رقم زد، او واقعاً بازیکنی فوقِ، فوقِ‌، فوقِ برتر است.

وی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب بارسلونا شدند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 4 بر یک شکست را پذیرا شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند، پس از این بازی در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌پوشان که دو گل در این دیدار به ثمر رساند، گفت: یک بازیکن شگفت‌انگیز (لیونل مسی) نتیجه پایانی را رقم زد و باعث شد تا بارسلونا در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به دور بعد صعود کند.

وی در ادامه به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و اظهار داشت: باید تعهد بازیکنان خودم را نیز مورد ستایش قرار دهم و به آنها افتخار می‌کنم چون تمام تلاش خود را به کار بستند، اما مسی تفاوت را رقم زد و وقتی فرصتی تمجید از مسی را دارید، باید این کار را بکنید چون او واقعاً بازیکنی فوقِ، فوقِ‌، فوقِ برتر است. بازیکنی که در هر فصل 60 گل به ثمر می‌رساند و این کار را تنها در یک فصل انجام نمی‌دهد. ما در مورد بازیکنی فوق‌العاده صحبت می‌کنیم، بهترین بازیکن جهان.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مسی بازیکنی است که می‌تواند نتیجه نهایی را برای هر تیمی تغییر دهد. او دوران حرفه‌ای‌اش را با بارسلونا آغاز کرد و قطعاً با همین تیم هم به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد. خیلی از تیم‌ها امیدوار هستند که مسی را به خدمت بگیرند، اما این شدنی نیست. این داستان فوق‌ العاده مسی و بارسلونا است. بازیکنی همچون لیونل هر 50 سال یکبار متولد می‌شود. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که توانایی‌ و مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. او شگفت‌انگیز است.

کونته در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: بارسلونا در این دیدار سه گل به ثمر رساند، اما به نظرم ما شایسته چنین نتیجه‌ای در این بازی نبودیم. ما کمی خوش‌شانس بودیم چون موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. به نظرم داور باید در ابتدای نیمه دوم یک پنالتی برای ما (چالش آلونسو و پیکه) می‌گرفت و اگر نتیجه 2 بر یک می‌شد، می‌توانستیم فشار بیشتری به بارسلونا بیاویم. با این وجود باید از تعهد بازیکنانم تمجید کنم.