سرمربی یوونتوس گفت: در حساس ترین هفته‌های فصل قرار داریم و فرصت اشتباه کردن نداریم. باید خود را آماده همه احتمالات کنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فوتبال ایتالیا، بیانکونری‌ها در هفته بیست و نهم رقابت‌ های سری A در خانه اسپال به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و یوونتوس دو امتیاز حساس را از  دست داد و با پنج امتیاز اختلاف و البته یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی در صدر جدول رده‌بندی باقی ماندند.

ماسیمیلیانو آلگری با وجود این که تیمش در این دیدار دو امتیاز حساس را از دست داد اما  عصبی به نظر نمی رسد.

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نه احساس ناامیدی می‌کنم و نه از عملکرد تیمم خشمگین هستم. اسپال تلاش زیادی از خود نشان داد و برای کسب این تساوی جنگید. ما بعد از پیروزهای زیادی دو امتیاز از  دست دادیم و این اصلا دور از  انتظار نیست. نکته مثبت این دیدار این که دروازه خود را بسته نگه داشتیم. هنوز پنج امتیاز از  ناپولی فاصله داریم و جای برای نگرانی وجود ندارد.

آلگری ادامه‌ داد: باید از چنین دیدارهای درس گرفت. دو دیدار بعدی ما برابر کروتونه و بنونتو است. هر دو تیم برای سقوط نکردن می جنگند و این کار ما را سخت می‌کند. در حساس ترین هفته‌های فصل قرار داریم و فرصت اشتباه کردن نداریم. باید خود را آماده همه احتمالات کنیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین درباره از دست دادن دو امتیاز حساس در اوج رقابت با ناپولی، گفت‌: نباید فراموش کرد که اسپال بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. آنها شایسته کسب این تساوی بودند. به هرحال در هر دیداری امکان پیروزی وجود ندارد. ما در دیدار برابر لاتزیو در آخرین ثانیه‌ها سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم اما در این دیدار هر کاری انجام دادیم نتوانستیم به گل برسیم. ما در صدر جدول رده‌بندی جای داریم و به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرده‌ایم. با این حال باید بسیار مواظب بود.

آلگری در پایان سخنان خود درباره آسیب‌دیدگی کیلینی، گفت‌: او در دقایق پایانی دچار کشیدگی عضله شد و چاره‌ای جز تعویض او نداشتیم. فکر نمی‌کنم که آسیب‌دیدگی‌اش جدی باشد.