جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، تایید کرد که در زمان حضور در منچستریونایتد، از روی کین می ترسید.

به گزارش مرور نیوز، پیکه که با پیراهن بارسلونا و اسپانیا به همه افتخارات ممکن بود، بین سال های 2004 تا 2008 عضو منچستریونایتد بود؛ دوره ای که در آن در کنار ستاره های بزرگی بازی کرد. او تایید کرد که در این دوره، از اینکه به دلیل یک سهل انگاری، توسط روی کین مورد شماتت قرار بگیرد، بسیار می ترسید.

پیکه در سایت پلیزر تریبیون که توسط خودش راه اندازی شده، نوشت:" در یکی از اولین بازی هایم در الدترافورد، در رختکن آماده می شدیم و من خیلی عصبی بود.

تصور کنید، من 18 سال داشتم و در یک رختکن کوچک کنار رود فن نیستلروی، رایان گیگز و ریو فردیناند جوراب هایم را به پا می کردم. دلم می خواست نامرئی می شدم. فکر می کردم "فقط کارت را انجام بده و توجه کسی را جلب نکن".

پیکه: روی کین شبیه جک نیکلسون در درخشش بود

ما نشسته بودیم و منتظر بودیم تا سرمربی بیاید و با ما صحبت کند. من دقیقا کنار روی کین نشسته بودم. رختکن به اندازه ای کوچک بود که پاهای ما تقریبا به هم می خورد. هیچ فضایی نبود.

رختکن کاملا ساکت بود و ناگهان یک صدای لرزش شنیدیم. خیلی آرام. ویززززز...ویزززز. روی کین به اطراف نگاه کرد.

وای، لعنتی. فهمیدم که گوشی من است. آن را روی ویبره گذاشته بودم و داخل جیب شلوارم بود که داخل ساک گذاشته بودم و در آن لحظه دقیقا بالای سر روی کین بود.

او متوجه شند که صدا از کجا می آید. اما مثل دیوانه ها به اطراف نگاه می کرد و چشمانش همه جا می گشت. او تلاش کرد تا متوجه شود. صحنه معروف فیلم درخشش با بازی جک نیکلسون را به یاد دارید. لحظه ای که می خواست در را بکشند؟ شبیه آن شده بود.

او فریاد زد گوشی چه کسی است؟ سکوت. او دوباره سوال کرد. باز هم سکوت. او برای سومین بار سوال کرد. این تلفن لعنتی کیست؟"

سرانجام من مانند یک پسر بچه، خیلی آرام گفتم "خیلی متاسفم، گوشی من است." روی دستش را روی شانه من گذاشت و خندید و گفت که نگران نباشم. گفت که داشت شوخی می کرد."