مدافع هلندی لیورپول گفت: اهمیت بازی با منچسترسیتی را به خوبی درک می‌کنم. چیزی که به صراحت می‌توانم بگویم این است که روحیه تیم بالا است و هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد.

به گزارش مرور نیوز ‌به نقل از دیلی میل،  محمد صلاح مصری این روزها نامی است که در تمام محافل امروز شنیده می‌شود. آقای گل لیگ برتر فوتبال انگلیس فردا شب (چهارشنبه) امید اول قرمزپوشان آنفیلد خواهد بود تا بتواند در خانه منچسترسیتی را شکست دهد.

فیرجیل فان دایک، گران‌قیمت‌ترین مدافع فوتبال جهان که در عضویت لیورپول است، با تمجید از صلاح سعی در روحیه دادن به این بازیکن قبل از نبرد بزرگ با منچسترسیتی دارد. او در همین رابطه گفت‌: صلاح از آن دست بازیکنانی است که اگر  ۱۰۰ درصد آماده باشد هیچ کس و هیچ تیمی جلودار او نخواهد بود. البته راه‌هایی برای متوقف کردن او وجود دارد که من آن را به شما نخواهم گفت‌ چون با او در یک تیم هستم. صلاح فصل خیلی خوبی پیش رو داشته ولی این فصل هنوز به اتمام نرسیده است و ما بازی‌های مهم و تعیین کننده‌ای در پیش داریم.  

مدافع هلندی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: وظایف ما مدافعان در بازی‌های پیش رو بسیار حساس است. اهمیت بازی با منچسترسیتی را به خوبی درک می‌کنم. چیزی که به صراحت می‌توانم بگویم این است که روحیه تیم بالا است و هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد. در رختکن فقط احترام وجود دارد و همه ما مصمم هستیم که ۱۰۰ درصد توان خودمان را برای شکست دادن منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیریم.