سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی ارزشمند مقابل سویا گفت‌: توپ‌های زیادی را از دست دادیم و فکر می‌کنم که در خط میانی آن ساختار همیشگی را نداشتیم که باعث شد سویا شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، بایرن مونیخ دیشب (سه‌شنبه) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه‌ ۲ بر یک به پیروزی برسد تا نیمی از راه صعود به نیمه نهایی این فصل از رقابت‌ها را طی کرده باشد.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی ارزشمند خارج از خانه گفت‌: خیلی جا برای پیشرفت داریم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و فکر می‌کنم که در خط میانی آن ساختار همیشگی را نداشتیم که باعث شد سویا شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کند. ما در نیمه دوم بهتر شدیم و در نهایت شایسته کسب پیروزی بودیم.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: خیلی مهم بود بعد از این که دروازه‌مان باز شد خیلی سریع به گل تساوی دست پیدا کردیم. البته قبول دارم شانس به کمک ما آمد. اگر می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم باید بازی‌های بهتر از این را به نمایش بگذاریم چون مسابقات سختی در انتظار ما است. در هر صورت خوشحالم که توانستیم پیروز این میدان لقب بگیریم. بازی برگشت بازی دشواری خواهد بود و به هیچ وجه نباید فکر کنیم که کار تمام شده است.

یوپ هاینکس با پیروزی در بازی دیشب تبدیل به اولین مربی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که توانست ۱۲ دیدار پی در پی در این رقابت‌ها را به عنوان سرمربی با پیروزی به پایان برساند.