رقابتهای جودو گرندپری ترکیه با حذف هر سه نماینده سبک وزن تیم ملی اعزامی کشورمان در آنتالیا آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، در روز نخست این رقابتها، سه نماینده جودوکار کشورمان در دو وزن ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات صبح امروز جمعه با حضور 317 جودوکار از 50 کشور به میزبانی ترکیه در شهر آنتالیا آغاز شد.

علی قلی پور در وزن ۶۰- کیلوگرم، دور نخست «علی پاپولازی» از افغانستان را را با ضربه فنی شکست داد و سپس «آپیوشف» از قرقیزستان را در کمتر از یک دقیقه ضربه فنی کرد. وی سپس برابر «آلبرت اوغازوف» از روسیه نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت و در این مرحله هم با ضربه فنی مقابل «وی یانگ» از چین تایپه باخت وحذف شد.

علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، برابر «نوروکایف» از مونته نگرو را شکست داد و سپس برابر «نیناشویلی» از گرجستان با ضربه فنی بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. قاسم نوری زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا «محمد نورالسعدی» از عراق را از پیش رو برداشت و سپس برابر «دنیس ویروو» از مولداوی باخت و از جدول مسابقات خارج شد.

در ادامه این مسابقات فردا شنبه 18 فروردین ماه در روز دوم این رقابتها محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست به مصاف «لوکاس اوتمانه» از فرانسه می رود و در صورت برتری برنده دیدار انگلستان و برزیل را پیش رو خواهد داشت.

سعید ملایی نیز در وزن ۸۱- کیلوگرم با رنکنیگ 2 دنیا و سید یک این دوره از مسابقات در بالای جدول پس از استراحت در گام نخست، برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می رود.

این دوره از مسابقات عصر یکشنبه با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد.