مدافع پیشین شیاطین سرخ با یادآوری روزهای حضورش در منچستریونایتد از دوستی نزدیک خودش با توس و پیوستن او به منچسترسیتی گفت.

به گزارش مرور نیوز، پاتریس اِورا در یادآوری دوران حضورش در منچستریونایتد و دوستی نزدیکی که با کارلوس توس داشت، گفت: من و توس دوستان صمیمی بودیم و همیشه با هم شوخی می‌کردیم که آقای فرگوسن خیلی از این موضوع خوشش نمی‌آمد، به خصوص زمانی که تصویر ما در رستورانی یا جایی دیگر در روزنامه‌ها چاپ می‌شد. او نمی‌خواست که بازیکنانش با افراد عادی شهر همنشینی کنند و به دنبال ساخت تیمی قدرتمند بود، اما من تنها فوتبالیست نیستم، بلکه انسانی وفادار به رفاقت‌ها هستم و کارلیتو دوست من بود.

وی افزود: قلباً اعتقاد دارم که توس تأثیر فوق‌العاده‌ای روی منچستریونایتد داشت. او یکبار به من گفت که همیشه به هواداران منچستریونایتد احترام خواهد گذاشت. کارلوس بازیکن مهمی برای من‌سیتی بود و بازیکن بزرگی به شمار می‌رفت، اما چندین عناوین قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با من‌یونایتد تجربه کرد. او در بهترین تیم دنیا (منچستریونایتد) بازی کرد و نمی‌تواند همه چیز را فراموش کند. پس از اینکه کارلیتو به منچسترسیتی پیوست و وقتی تصویر او را روی بنری دیدم که نوشته بود به «منچستر خوش آمدی» اصلاً خوشم نیامد و این را به خود او هم گفتم.

مدافع یوونتوس در پایان اظهار داشت: بعد از پیوستن توس به منچسترسیتی به او گفتم «کارلیتو! چه کاری می‌کنی؟ این پیراهن (منچسترسیتی) برازنده تو نیست. تو حتی هنوز تصویری را از خودت که کنار استخر نشسته‌ای و پیراهن منچستریونایتد را بر تن داری، نگه داشته‌ای! تو قرمز هستی. خودت هم می‌دانی که قلباً قرمز هستی».

توس و اِورا بعداً در یوونتوس با هم همبازی شدند، هرچند توس در نهایت در تابستان 2015 از جمع بانوی پیر جدا شد و به بوکاجونیورز بازگشت.