مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: کادرفنی همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهد و بازیکنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن تبریک برای سالروز کسب اولین قهرمانی آبی‌پوشان در آسیا به سایت رسمی باشگاه گفت: در ابتدا سالروز کسب اولین قهرمانی استقلال در آسیا را به همه هواداران عزیز تبریک می‌گویم. باشگاه استقلال، باشگاهی است که همواره پر از افتخار و روزهای درخشان بوده است. هم اکنون دو ستاره‌ای که روی سینه بازیکنان حک شده نشان از عزمت و بزرگی باشگاه استقلال است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران عزیز به‌زودی سومین ستاره را هم به دست بیاوریم.

افتخاری درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه دیدار با گسترش فولاد و الهلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب و مطلوب است. استقلال در بالای جدول لیگ حضور دارد، به فینال حذفی رسیده و از گروه خودش در لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرده است. همه هواداران و رسانه‌ها فراموش نکرده‌اند پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان و هم گروهی استقلال با الهلال، العین و الریان، از این گروه با نام گروه مرگ یاد شد اما استقلال در گروه مرگ صدرنشین است و به امید خدا با کسب پیروزی مقابل الهلال، با اقتدار و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی می‌شود.

او افزود: هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست. در جام حذفی هم دنبال کسب قهرمانی هستیم تا پس از سال‌ها یک جام به هواداران عزیز هدیه کنیم. در لیگ هم برای کسب بهترین جایگاه تلاش می‌کنیم. هدف اصلی مجموعه باشگاه استقلال، خوشحالی و رضایت هواداران عزیز است؛ یعنی سرمایه‌های اصلی باشگاه. هوادرانی که استقلال متعلق به آن‌هاست و همواره در سخت‌ترین شرایط یار و یاور و پشتیبان تیم محبوب خود بودند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه درباره موضوع تمدید قرارداد وینفرد شفر اظهار کرد: ما مذاکرات مثبتی با آقای شفر داشتیم و هر دو طرف کاملا برای ادامه همکاری علاقه‌مند هستند. صحبت‌های اما ادامه دارد و ان‌شاءالله به زودی قرارداد را هم تمدید می‌کنیم. در حال حاضر بازی‌های فشرده‌ای داریم و تمرکز همه ما به مسابقات حساس پیش‌رو است. در زمان مناسب و با آرامش هم این کار را انجام می‌دهیم. هواداران عزیز به خاطر دارند در نقل و انتقالات نیم فصل هم چنین بحث‌هایی مطرح شد اما در نهایت باشگاه و سرمربی در زمان مناسب و با آرامش نفرات مورد نظر را جذب کردند.

افتخاری در پایان اظهار کرد: قبلا هم اعلام کردیم و خود آقای شفر هم اعلام کرده مذاکرات به صورت مستقیم و بی‌واسطه میان مدیرعامل و سرمربی انجام می‌شود. موضع رسمی و اخبار حقیقی در این خصوص نیز توسط افراد رسمی و سایت رسمی باشگاه ارائه می‌شود و سایر موارد فقط گمانه‌زنی و شایعات است. همه اعضای باشگاه و تیم هدفی جز موفقیت استقلال ندارند. با تلاش شبانه‌روزی مسوولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان از سخت‌ترین شرایط گذشتیم که از زحمات همه آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم. کادرفنی همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهد و بازیکنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.