امروزه راز و رمزی در فوتبال وجود ندارد. همه اطلاعات همدیگر را می‌دانیم. همه چیز به اجرای دستورات توسط بازیکنان بستگی دارد.

به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر توانستند به مرحله بعد صعود کنند و این یک بازی تشریفاتی است. ما می خواهیم صدرنشین گروه شویم و به مرحله بعد صعود کنیم. در مرحله بعد با الاهلی عربستان یا الجزیره قطر دیدار خواهیم کرد.

او ادامه داد: به عنوان بهترین تیم لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم قدرت‌مان را به همه نشان دهیم. می‌خواهیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. ما بازی‌های السد را نگاه کردیم و با آن‌ها در دوحه بازی کردیم. این تیم را می‌شناسیم و برای آن‌ها احترام قائل هستیم. من نمی‌خواهم درباره بازیکنان السد صحبت کنم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که بازیکنان خارجی بخشی از آن‌ها هستند. ژاوی یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های گذشته بود. همان‌طور که گفتیم کیفیت خوب بازی خودمان را فردا نشان می‌دهیم. بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند. فردا فقط ربیع‌خواه و احمدزاده نیستند. من خوشبینم و با بازیکنانی که دارم می‌توانیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر دادن تاکتیک تیمش برای بازی برابر السد گفت: قبل از هر چیزی ما تیمی هستیم که بیش‌ترین گل زده در لیگ برتر را داریم. شما نمی‌توانید از مهاجمان تیم انتظار داشته باشید در هر بازی گل بزنند. درباره ترکیب تیم‌مان همه چیز را به بازی فردا موکول می‌کنم.

او درباره کنترل بغداد بونجاح، بازیکن الجزایری السد برای بازی فردا که در بازی رفت دو گل به ثمر رساند خاطرنشان کرد: باد ببینیم برای فردا چه پیش می‌آید. او یکی از بهترین بازیکنان السد است. ما مراقب این بازیکن هستیم. همان‌طور که باید مراقب همه بازیکنان این تیم باشیم. نباید موقعیت خاصی به این تیم بدهیم.

حاشیه دیدار تیم های استقلال تهران و پرسپولیس

سرمربی کروات پرسپولیس درباره هم‌زمان نبودن بازی تیمش با بازی سایر گروه‌ها و اعتراض افشین پیروانی به این موضوع گفت: من با افشین پیروانی موافق هستم. شاید این یک اشتباه از سوی AFC  باشد. هر چند این اشتباه بزرگی برای ما نیست. قبلا هم گفتم برای ما مهم نیست در مرحله بعد با چه تیمی رو به رو شویم. در کل این یک اشتباه کوچک از سوی AFC است. امروزه راز و رمزی در فوتبال وجود ندارد. همه اطلاعات همدیگر را می‌دانیم. همه چیز به اجرای دستورات توسط بازیکنان بستگی دارد.

تیم ضعیفی در آسیا نیست

برانکو درباره شانس السد برای صدرنشینی گفت: ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. قبلا هم گفتم تیم ضعیفی در آسیا نیست. برای این می‌آییم که از گروه‌مان صعود کنیم و قهرمان شویم. مدنظر داشته باشید که طرفداران خیلی مهم هستند و آن‌ها برای دیدن یک بازی خوب به ورزشگاه می‌آیند. مساله مهم این است که بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها باید از دیدن بازی لذت ببرند. دلیل حضور ما در این‌جا این است که این شادی را به وجود بیاوریم.