نماینده شرکت آل‌ اشپورت در خاورمیانه گفت: من همین حالا در فاصله ۲ ماه به آغاز جام جهانی می‌توانم بگویم که حاضرم ۲۰۰۰ پیراهن برای تماشاگران و ۲۰۰۰ پیراهن برای تیم ملی با تکنولوژی که شرکت آدیداس به آن اشاره می‌کند آماده کنم اما فدراسیون قرارداد خود را با شرکت آدیداس بسته و دیگر کاری از دستمان ساخته نیست.

به گزارش مرور نیوز، وحید جعفری نماینده شرکت آل‌ اشپورت در خاورمیانه با اشاره به حذف یوز ایرانی از روی پیراهن‌ تیم ملی فوتبال اظهار داشت: متأسفانه کار بزرگی را که ۴ سال قبل انجام داده بودیم و هم من و هم دوستان در فدراسیون زحمات زیادی برایش کشیده بودند به راحتی از بین رفت.

وی افزود: سختی‌های زیادی کشیدیم تا پلنگ ایرانی را که نسلش در حال انقراض بود با طرحی زیبا به مردم دنیا معرفی کنیم و در آن زمان موافقت فیفا را هم گرفتیم که این موافقت مقطعی هم نبود اما به خاطر اشتباهاتی که دوستان در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال داشتند این فرصت برای ما از بین رفت. متاسفانه به این بهانه که این موضوع از نظر تنفسی برای بازیکنان مشکل ایجاد می‌کند یوز را از روی پیراهن حذف کرده ولی شما ببینید پیراهن‌ های آدیداس برای تیم‌های ملی ژاپن، آلمان و اسپانیا هم طراحی شده و حتی طرح روی پیراهن تیم‌های ملی این کشورها بزرگ‌تر از یوز ایرانی است.

وی تأکید کرد: شب گذشته متوجه شدم که اصلاً طرحی ارائه نشده و از روی کاتالوگ‌های سالانه که آدیداس به کشورهای مختلف می‌دهد پیراهن تیم ملی را انتخاب کردند، ای کاش فدراسیون فوتبال همان موقع روی یوز ایرانی اصرار می‌کرد و آدیداس هم قطعاً راهکارهایی برای این موضوع داشت. مثلاً می‌شد از تکنولوژی‌های دیجیتال پرینتینگ که به جای حرارت بالا از آب سرد استفاده می‌شود برای پیراهن تیم ملی با یوز ایرانی بهره برد که به پیراهن آسیب وارد نکند. بحث کول‌مکس و دیگر موارد فقط بهانه است و فکر می‌کنم مطرح کردن این موضوعات نوعی کج‌سلیقگی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وی سئوال و یا کمکی خواسته شد یا خیر، گفت: از من نه سئوال پرسیدند و نه کمک خواستند. بارها گفتم که می‌توانم به فدراسیون کمک کنم و حتی دوست نداشتم برند خودم را به تیم ملی فوتبال ایران تحمیل کنم حتی در مقطعی نمی‌خواستم با برند آل‌اشپورت همکاری کنم ولی به فدراسیون اعلام کردم که از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

وی در پایان گفت: متأسفانه هیچ امتیازی از شرکت آدیداس نگرفته‌ایم و امتیازاتی را هم که داشتیم در حال پس دادن هستیم. در حالیکه گفته می‌شود برای زدن طرح ۹ ماه تا یکسال فرصت لازم است ولی من همین حالا در فاصله ۲ ماه به آغاز جام جهانی می‌توانم بگویم که حاضرم ۲۰۰۰ پیراهن برای تماشاگران و ۲۰۰۰ پیراهن برای تیم ملی با تکنولوژی که شرکت آدیداس به آن اشاره می‌کند آماده کنم اما فدراسیون قرارداد خود را با شرکت آدیداس بسته و دیگر کاری از دستمان ساخته نیست.