کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ دسته اول و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را درباره تیم‌های متخلف لیگ دسته اول و لیگ فوتبال ساحلی صادر کرد که به شرح زیر است:

لیگ دسته اول:

دیدار تیم‌های فولاد یزد و سپیدرود رشت برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد یزد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری رخ داد. با توجه به تکرار تخلفاتی از سوی تماشاگران، این تیم طبق بند 3 ماده 79 به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم فولاد یزد به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگرانش به داخل زمین نیز باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمدعلی طاهرالقلب، مربی تیم فولاد یزد نیز به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

لیگ فوتبال ساحلی:

دیدار تیم‌های مقاومت تیران اصفهان و گلساپوش یزد روز نهم مهرماه به مصاف هم رفتند و از سوی تیم مقاومت تیران اصفهان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی یکی از تماشاگران تیم به داور و حمله‌ور شدن به سوی وی رخ داد. تیم مقاومت تیران اصفهان به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فوتبال ساحلی بانوان بخشداری خاش به دلیل ترک کردن مسابقات در مرحله دوم  و بدون اطلاع و به دلیل اختلال در برگزاری مسابقات از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تمام آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.