سرمربی اینتر بعد از پیروزی برابر کالیاری گفت: بعد از مدت‌ها تیمی فرصت طلب نشان دادیم و از فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مدیاست، در آغاز هفته سی و سوم رقابت‌ های سری A اینتر از کالیاری پذیرایی کرد و توانست با چهار گل حریف را شکست دهد و با پیروزی در این دیدار 63 امتیازی شود و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از  بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت‌: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. بعد از مدت‌ها تیمی فرصت طلب نشان دادیم و از  فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم.

او ادامه‌ داد: اگر می‌خواهید نتیجه‌ بگیرید باید از نظر بدنی بسیار آماده باشید. هر سه روز یک بازی برگزار می‌شود و بازیکنان باید بسیار آماده و سرحال باشند. خوشبختانه نشان دادیم که از نظر بدنی در وضعیت خوبی هستیم و شخصیت یک تیم برنده را داریم. باید این نتایج خوب تا پایان فصل ادامه‌  داشته باشد تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم.

تیم های اینتر، رم و لاتزیو سه تیمی هستند که رقابتی سخت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و به احتمال خیلی زیاد دو تیم از  این سه تیم سهمیه کسب خواهند کرد.