هافبک پاری‌سن‌ژرمن، باواریایی‌ها را به عنوان مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، مارکو وراتی این خبر که باشگاه رئال‌مادرید به او پیشنهاد داده را رد نکرد اما گفت که برای او دلیلی برای قبول این پیشنهاد وجود نداشته است.

وراتی در گفت‌و‌گو با شبکه رای‌اسپورت ایتالیا با رد اظهارات اخیر مدیر برنامه‌هایش که گفته رسانه‌های فرانسوی در حال بیرون راندن بازیکن ایتالیایی او از فرانسه هستند، گفت: موضوع این نیست که من پیشنهاد رئال‌مادرید را رد کرد‌ه‌ام. در واقع من می‌خواهم بگویم چرا وقتی که از شرایطم در یک تیم راضی هستم باید مذاکره با تیمی دیگر را آغاز کنم. از تمایل رئال‌مادرید برای عقد قرارداد مطلع شدم و این برایم خوشایند بود، چون این اتفاق چیزی نیست که هر روز رخ دهد اما من در تیمی که هستم از وضعیتم راضی‌ام و قصد تغییر تیم ندارم. هدف من این است که با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن جام ببرم.

وی در ادامه پیش‌بینی خود را از سرنوشت پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا در پایان فصل جاری گفت. او اظهار داشت: منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم شاید الان بهترین روزهایش را تجربه نکند اما به نظر من هنوز هم قوی‌ترین تیم لیگ برتر است. در فرانسه هم امیدوارم که خودمان قهرمان شویم اگرچه امسال کار آسانی نداریم و باید بهتر از اینها کار کنیم. در ایتالیا یوونتوس در سطح متفاوت از سایر تیم‌ها بازی می‌کند و این موضوع درباره بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا هم صدق می‌کند. در لالیگا هم به نظر من امسال رئال‌مادرید قهرمان خواهد شد.

هافبک تیم ملی ایتالیا در پاسخ به این سؤال که چه تیمی امسال فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد تأکید کرد: آخرین باری که با کارلو آنچلوتی صحبت می‌کردم او به من گفت که مطمئن است قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد (و سال 2014 با رئال‌مادرید این کار را انجام داد) پس این بار هم می‌گویم که بایرن‌مونیخ تحت هدایت کارلتو قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود.