باشگاه رئال مادرید برای قدردانی از عملکرد دروازه‌بان کاستاریکایی‌اش طی دو فصل اخیر، قصد دارد با او قراردادی جدید ببندد.

به گزارش مرور نیوز، اگر چه خبر تمایل کهکشانی‌ها برای عقد قرارداد ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، گرث بیل، لوکا مودریچ، تونی کروس و لوکاس واسکز این روزها صفحه نخست اکثر نشریات ورزشی مادرید را به خود اختصاص داده است، اما کیلور ناواس هم یکی دیگر از کسانی است که سران پرافتخارترین تیم باشگاهی اروپا قصد تمدید قراردادش را دارند.

سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید از دو فصل پیش که به عنوان جانشین ایکر کاسیاس به کهکشانی‌ها پیوست، عملکرد قابل قبولی در پایتخت اسپانیا داشته و در دو قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا طی سه فصل گذشته، نقش پررنگی ایفا کرد. به همین دلیل باشگاه رئال مادرید قصد دارد با عقد یک قرارداد جدید با ناواس که حقوق وی را به دو برابر افزایش خواهد داد، از او قدردانی کند.

بر این اساس ناواس که اکنون سالانه دو میلیون یورو از رئال مادرید حقوق می‌گیرد، بعد از عقد قرارداد جدیدش در هر فصل چهار میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

افزایش حقوق ناواس پاداش او بابت وفاداری به کهکشانی‌ها نیز هست، چرا که او می‌توانست با ترک کهکشانی‌ها به منچستریونایتدی ملحق شود که به او حقوقی معادل هشت میلیون یورو در سال پیشنهاد داده بود.

ناواس که ابتدای فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد، اکنون آماده شده و خبر تمایل باشگاه برای عقد یک قرارداد جدید هم می‌تواند اعتمادبه‌نفس او را افزایش دهد.