ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به ناپولی در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا ایستاده و با راهیابی به فینال جام حذفی ایتالیا شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد، در پایان فصل جاری ممکن است یوونتوس را ترک کند، این در حالی است که از او به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی سرمربیگری آرسنال و چلسی یاد شده است.

به گزارش مرور نیوز ، در صورتی که ماسیمیلیانو آلگری از سمت سرمربیگری یوونتوس کنار برود، این باشگاه ایتالیایی 5 گزینه برای جانشینی وی در نظر خواهد داشت.

بر اساس گزارش روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا، در حالی که باشگاه یوونتوس انتظار دارد آلگری در این تیم بماند، اما پنج گزینه را به عنوان جانشین آلگری در صورت جدایی از بانوی پیر در نظر دارد که اولین ترجیح آنها سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو خواهد بود. یوونتوس همچنین وضعیت زین‌الدین زیدان را زیر نظر دارد که از زمان حضورش در روی نیمکت رئال مادرید در ماه ژانویه 2016 این تیم را به کسب 8 عنوان قهرمانی رسانده است.

ماسیمو کاررا، دستیار پیشین آنتونو کونته در یوونتوس نیز یکی از گزینه‌های دیگر جانشینی آلگری است، این در حالی است که دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه و روبرتو مانچینی، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ نیز در لیست کاندیداهای مدنظر باشگاه یوونتوس هستند.