سرمربی یوونتوس گفت: بازی سختی برابر اینتر پیش رو داریم. تیم اسپالتی در ۹ بازی اخیر خود دو گل دریافت کرده است و این به خوبی نشان می‌دهد که کار سختی برای گل زدن به این تیم پیش رو داریم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  مدیاست، در حساس‌ترین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌ های سری A، یوونتوس به مصاف اینتر می رود. 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی با تجربه یوونتوس در نشست خبری این دیدار از  پایان یافتن فصل برای کیلینی خبر داد. او گفت‌: خوشبختانه برناردسکی به شرایط بازی رسیده اما درباره کیلینی باید بگویم که فصل برای او به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند برای ما بازی کند.

کیلینی در دیدار برابر ناپولی در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و در چهار هفته پایانی نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

آلگری درباره دیدار برابر اینتر، اظهار کرد: در دیدار قبلی برابر ناپولی نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و امیدوارم برابر اینتر بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هدف ما در فصل جاری قهرمانی با اینتر در سری A و جام حذفی ایتالیا است و امیدواریم که به هدف خود دست پیدا کنیم. بازی سختی برابر اینتر پیش رو داریم. تیم اسپالتی در ۹ بازی اخیر خود دو گل دریافت کرده است و این به خوبی نشان می‌دهد که کار سختی برای گل زدن به این تیم پیش رو داریم.

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: اگر در چهار بازی آینده با تمرکز بالا به میدان برویم بدون شک شانس بالا بردن جام را داریم. بازی برابر اینتر سخت و زیبا خواهد شد.

آلگری در پایان درباره آینده خود با یووه هم گفت‌: من یک سال پیش در این زمینه تصمیم گرفتم و قرارداد خود را تمدید کردم. چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است.