سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان، ترکیب این تیم را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می‌شود.

برهمین اساس و با اعلام مهرو کمرانی سرمربی این تیم، ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

همچنین کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

در رقابت‌های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می‌گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی، مهناز حسین زاده و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود.