سرمربی یوونتوس با پیروزی مقابل اینتر گفت: این پیروزی ارزشمند یک گام دیگر به سوی کسب عنوان قهرمانی است. در فوتبال هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مدیاست، دو تیم یوونتوس و اینتر در حساس‌ترین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌ های سری A  به مصاف هم رفتند. این دیدار که به داربی غضب مشهور است در جوزپه مه آتسا برگزار شد و در نهایت با نتیجه‌ سه بر دو به سود یوونتوس به پایان رسید.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس  از این پیروزی که یووه به دست آورده خوشحال است. او در نشست خبری بعد از  بازی، گفت‌: شب فوتبالی زیبایی بود. دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی داشتند و به هر طریقی می خواستند  سه امتیاز را کسب کنند. ما تلاش بیشتری از  خود نشان دادیم و بر این باور هستم که شایسته پیروزی هم بودیم.

او ادامه‌ داد: اینتر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت اما آنها به خاطر یک بازیکن کمتر در دقایق پایانی کم آوردند و خسته شدند. این پیروزی ارزشمند یک گام دیگر به سوی کسب عنوان قهرمانی است. در فوتبال هیچ چیز قطعی وجود ندارد. می‌دانم که سه بازی بعدی هم بسیار سخت خواهد بود اما ما به دنبال تکرار قهرمانی خود هستیم و باید در هر سه بازی پیروز شویم. تیم از  نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند.

در دقایق پایانی وقتی ایگواین گل پیروزی را برای یوونتوس به ثمر رساند آلگری وارد میدان شد و با شاگردانش خوشحالی کرد که همین باعث شد تا از  زمین بازی اخراج شود.

او درباره این صحنه اظهارکرد: دیدم که بازیکنان خوشحالی می‌کنند و من هم به آنها پیوستم. اصلا دوست نداشتم که آنچه در مادرید اتفاق افتاد این جا هم برای ما تکرار شود. پیروز شدن در جوزپه مه آتسا اصلا آسان نیست و این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند است و طبیعی است که خوشحال باشیم.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود درباره عملکرد داوری، ‌اضافه کرد: اورساتو از بهترین داوران فوتبال ایتالیا است و بر این باور هستم که او قضاوت خوبی داشت و تصمیم هایش عادلانه بود.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد اختلاف خود را با ناپولی موقتا به چهار امتیاز افزایش داد.